søndag 17. april 2011

Kjøkkenkrok, del 2.

God morgen!
Da var det søndag,og siste dag fri før det er på ann igjen med jobb.
Den skal nytes, å vi kjører straks inn til mamma&pappa på middag. Elena har kost seg der i helgen, alene med all oppmerksomheten, mens Caspian har fått ha oss helt for seg selv.
Jeg var en liten tur innom Living, de har nå 25% på alle varer, så jeg fikk med meg litt småting til kjøkkenkroken til ungene.
Urter i papirpose og gul bildelist:

Lerret med bilde av gulrøtter, begge ungenes favorittgrønnsak :)

Her er været grått og trist, så det blir innekos i dag.
Ha en fin søndag!

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble!
    Heldige småtasser!

    SvarSlett
  2. Heisann.

    For en flott blogg du har. Elsket den kassen på veggen på soverommet og de rammene var et utrolig godt tips. Ble utrolig dekorativt!

    Legger meg til som følger så sees vi helt klart igjen.

    Klem fra Elizabeth

    SvarSlett
  3. Så fint det blev :-)
    Her er påskeferie - skønt - og vi skulle få fantastisk vejr de næste dage, så det skal nydes!
    God påske til dig og familien!
    Klem Tina

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate