mandag 25. april 2011

Diy; blikkboks som pynt.

Hei!


Snart er påskeferien over, og pynten skal vekk. Da må det ny pynt inn, og en enkel og ikke minst rimelig pynt, er blikkbokser.

Jeg brukte 2 bokser etter hakkede tomater, vasket dem godt og fylte den ene med stein slik at lyset stod stødig. Deretter laget jeg en liten lapp av dymoen, som jeg festet på, den andre surret jeg hyssing rundt og hadde de siste perleblomstene i.

 Syns det ble både pent og dekorativt.

Lillegutt er frisk og rask igjen, heldigvis, men jeg ble kraftig fokjølet i helgen og er ennå skikkelig dårlig. Akkurat nå har jeg proppet i meg både paracet og nesespray, så jeg har klart  å spise litt og sitte litt oppe. Men det er nok ikke lenge før jeg må krype under dyna igjen. Feberen stiger fort når paraceten går ut, og muskler og ledd verker. :(
Vel vel, this to shall pass. *tenke positivt*



Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

  1. Dei blei kjempefine:)

    Ønsker deg god bedring og god ny veke:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så stilig det blei! Du er kjempe flink!

    God bedring! Håpar du blir frisk igjen snart!

    SvarSlett
  3. Hei.
    Så fine de ble, også kjekt med ny pynt som ikke koster så mye og blir ditt eget.
    God bedring;)

    SvarSlett
  4. Kult:) Jeg er blitt hekta på dymo..må passe meg så det ikke blir for mye!!
    Renee produktene bestilte jeg på Gimle parfymeri..har hørt mye skryt av himalayasaltet..og den sirupen..
    Og de er jo så skjønne å se på også.
    bovete crunchen og sjoko gresskarfrøene likte jeg ikke noe særlig..
    Ønsker deg en nydelig dag.
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Så smart:) ble kjempefint. Jeg driver og lager en dagseng av en pall inspirert av deg:)

    Masse god bedring, håper det går fort over!

    Klem fra Marita

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate