torsdag 14. april 2011

Barnerom, tips&diy!

Her kommer noen tips om søte ting å innrede barnerommet med.
På Ikea kjøpte jeg rammer, Ribba, til 49kr stk. Inni plasserte jeg noen små kosedyr,bak den ene er en tegning Elena har tegnet i barnehagen, så hengte jeg rammene over senga til Elena.


Syns det ble både koselig og søtt. Det er enkelt å skifte kosedyr etterhvert, og Elena syns det ble kjempe fint; " Der e sneglen min!"


Til Caspian kjøpte jeg 3 esker i stoff&papp.

De skrudde jeg fast på veggen slik at det ble en fin hylle med plass til bøker, biler og kosedyr.

Under skrudde jeg fast to magnetlister i blått. De skal yndlingsbilene få henge på, enkelt tilgjenngelig for lillemann og dekorativt.


Billigt og enkelt.
På to kroker, som enkelt kan slås sammen når de ikke er i bruk, henger 2 lekekasser. Da er det lettere for Caspian å finne frem til lekene i bunnen.

Ikea er genialt! ;)
--------

Nå er det helg for min del, siden jeg er så heldig å ha fri i morgen så blir Elena hjemme med meg og vi skal bake muffins.

Ha en fin kveld!

7 kommentarer:

  1. Så kjempe fint det ble:) kjempe lurt, og søtt med de kosedyrene i rammene!!

    -Henriette-

    SvarSlett
  2. Så mange lure tips! Rammene likte eg veldig godt, spørs om det ikkje blir 2 sånne neste gong eg er på Ikea;)

    God helg til deg og kos deg med fridag og baking i måro:)
    Klem fra Torill

    SvarSlett
  3. Så smarte og FLOTTE ideer;))
    IKEA er helt topp!

    Ha en fin morgendag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Tusen takk for din stemme Silje!
    klem fra Tone

    SvarSlett
  5. Så sjarmerende og personlige bilder du har laget. Virkelig en god ide. Flotte hyller også, og lurt med magneter til bilene. Ha en flott helg og påske :-).

    SvarSlett
  6. Har noen slike rammer liggende,nå kommer jeg til å ta de ibruk:)Takk for tipset:)

    SvarSlett
  7. Supert tips! Tror jeg "stjeler" den, skal demontere babyuroen til lillebror og feste de små stoffbåtene derfra på rammer, så får uroen leve litt til.

    Har lagt meg til som følger på den fine bloggen din ;) Fortsatt god tirsdag!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate