mandag 4. april 2011

Green gate, og litt før bilder.

Hei!
Da var det atter mandag, å siden jeg er ett surrehode og legger alle viktige kabler på "lure plasser" (sist fant jeg fotokabelen innerst i skapet, i en gammel pepperkakeboks) så har jeg glemt fotokabelen hjemme hos mamma. Men jeg tenkte å vise dere litt hvordan ting så ut her hjemme da vi flyttet inn for 1,5 år siden.:

Sofaen har en mosegrønn farge og er kjempe kul, men for tiden befinner den seg i kjelleren hos vår kjekke leieboer.
Da vi flyttet inn var jeg egentlig veldig innstillt på shabby-chic stil, men har gått mer og mer bort i fra det, spesielt med den lille klåfingra gutten vi har. Mye dill&stæsj hadde han rasert ganske kjapt. *ler*

Så det er stor forskjell til nå, jeg liker bedre og bedre den skandinaviske stilen, industrien og gjennbruk. Naturen er også en trend jeg liker godt.

Det tar jo tid å skape ett hjem, å det vil ta endå en stund før vi er ferdige.  
Her er bildet av neste prosjekt;
Loftstuen, som vi ikke har begynt på engang. Der skal vi ha en sovesofa og tv. Men trenger litt inspirasjn for å komme i gang. Spesielt lyssettingen sliter jeg med, for det er høyt skråtak. Tar imot alle tips!
--------
Jeg gjorde også mitt første GreenGate kjøp i helgen!
Disse to fiiiine dukene/kjøkkenhåndklene kjøpte jeg på lørdag, på Anitas kjekke butikk i Ølen:

(bilde lånt av Anita)
 Dette over her hadde ett litt annet mønster enn på bildet, mer store roser. Likte veldig godt den lysegrå fargen, med kontrast til det røde merke.
Kunne vel egentlig tenkt meg ALT i den hylla! Hehe.
Jeg ønsker meg gså ett slikt skjerf, guri så fine!
Men egentlig alt for dyre skal jeg være ærlig, 699 er mye for ett skjerf?
Ha en superfin mandag!
-----------

pps; Tusen takk for alle de kjempe hyggelige tilbakemeldingene på bidraget mitt i Nib sin nye utfordring! Setter veldig stor pris på hver eneste en!

1 kommentar:

  1. Hei, bare digger greengate selv. Disse sjalene har jeg siklet litt på selv...
    Ser at du er fra Rogaland du også. Kjekt å finne bloggere fra området.

    Fin blogg du har som jeg kommer til å besøke igjen!

    Tonje

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate