onsdag 13. april 2011

Barnerom, del 1; kjøkkenkrok!

Hei!
I dag skinner sola å jeg er inne å rydder, skrur og organiserer.
I går var jeg en tur på Ikea, å det tar litt tid å få alt på plass.


Siden ungene begynner å bli såpass store at de kan være i 2 etg å leke litt alene, så ville jeg gjøre i stand kjøkkenkrok på Elena sitt rom.

De leker mye sammen med det lille plastikk kjøkkenet hun har,så jeg tenkte å lage det litt bedre og mer funksjonellt. Drømmen er å etterhvert bytte ut plastikk kjøkkenet med tre-kjøkken og en brio komfyr.

Vi får se ;)
(Flere bilder kommer, men det var så himla vanskelig å ta bra bilder når sola skinner sånn inn vinduet. )

Ha en fin dag!

Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Så koselig kjøkken du har laget til henne:-)
    Tenker hun skal kokelære der:-)

    Ja, solen skinner og herligt vær her og. Er både ut å inne. Har litt som skal gjøres inne når en har en fri dag men døren er oppe så sitter ute å drikker kaffe.

    Klem gry:-)

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig med kjøkkenkrok på rommet;)
    Her i huset ble det veldig mye brukt, hihi
    Finnes jo så mye fint tilbehør nå, og mange som hekler mat har jeg sett, stilig ♥

    Klem line

    SvarSlett
  3. ♥love your blog♥

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate