søndag 10. april 2011

Ett ærlig interiørbilde.

Ja det skal dere få se i dag! Her i huset er det sjeldent strøkent, å det må endel rydding til før jeg kan ta interiørbildene mine.

 Som regel liker jeg å vise dere ett slikt bilde;

Men disse bildene er vel mer... vel, ærlige!
Bildet er tatt uten at jeg har ryddet vekk brødskorper fra gulvet, vasket vekk yoghurtflekker fra bordet, ryddet lekene i korgene sine, satt putene pent på plass i sofaen etter at Elena&Caspian har laget hytte av dem..
Den vanlige dag ser det slik ut:





Herligt?

Ha en fin natt!

6 kommentarer:

  1. heheh.... kjenner meg igjen der ja. Av og til stopper jeg opp og ser utover stuen vår, den er liksom alt annet enn ren eller ryddig.. og det kun 1 time etter helgevaken akk ja..

    sånn er det!!

    Ungene er nydelige :)

    SvarSlett
  2. Hehe herlig ærlig!! En ærlig blogg Silje :-) Me like :-)EKTE!!

    SvarSlett
  3. Hehe, realityblogging liker vi;))
    Det er vel stort sett slik det ser ut rundt om kring, men svært få som publiserer det, hihi!
    Koselig syns jeg, man ser at ungene koser seg!

    Ha en finfin mandag ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Slike bilder liker vi, hihi! Veldig koselig å se, og ikke minst svært gjenkjennelig ;-))
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  5. Det er jo sånn det skal være til daglig - (satt akkurat og så på gerilja-broderier på facebook, på ett sto det "bedre med støv i krokene enn et rent helvete" - lurer på om jeg skal lage et sånt broderi...) Tror det er mange av oss som passer på at rotet havner utenfor kamera-ruta når vi tar bilder ;)

    SvarSlett
  6. Ååh så herlige bilder! Klem, Ellen

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate