tirsdag 5. april 2011

Brødbaking og planen videre.

God kveld i stuen! D har min kjære pappa vært innom med kabelen min, så da blir det litt nye bilder av de skjønne GreenGate kjøkkenhåndklerne jeg kjøpte. I går bakte jeg brød, og håndklærne passer perfekt til for eks å dekke brødene med.

De er også veldig dekorative på mitt ellers ganske mønster-løse kjøkken.


I stuen står skapet mitt uforandret etter at mannen til ei venninne kommenterte at jeg måtte spraymale skapet hvis det skulle bli fint. Siden TingTarTid her i huset, så har jeg ikke fått kjøpt spraymalingn ennå. Dessuten bør jeg vel gjøre det ute, så det er best å vente til mannen kommer hjem fra Usa.
Denne tineK vesken falt jeg pladask for første gang jeg så den, men har ikke kunnet kjøpe den før nå. Min belønning for å være hjemme en hel uke, alene med ungene mens mannen er på "jobbtur" i fantastiske California. *ler*
Neida, ungene er snille de, så ingen problemer (så langt).
Bokstaver holder koken her i huset, å denne knotten skal sitte på skapet når det er ferdig malt.


Vel, det var en liten interiør-update herfra. Nå skal vi tusle på badet å pusse tenner, det er leggetid for små rampunger.


I morgen blir det trekkning av TineK telys glassene, så har du ikke meldt deg på kan du gjøre det her.
Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Utrolig mye fint! Elsker fargene du bruker i hjemmet :D

    SvarSlett
  2. Nydelige hånklær, likte de godt. Trur brødet smaker bedre og når det har låge under det, hihi:-)

    Fine bilder du viser:-)

    Ha en fin kveld:-)

    Klem Gry:-)

    SvarSlett
  3. Mye fint:) Liker godt de kurvene fra Tine K, så fiine!

    Ønsker deg en nydelig dag!

    SvarSlett
  4. Ohhh Silje vad fint ni har det! När ska du komma hem till oss och inreda? :-)Vad stor Caspian blivit, tänk att våra små bebisar är pojkar nu.Tiden bara flyger förbi...
    Har Caspian börjat på förskola? Vi har hittat en som vi är super nöjda med hoppas bara han får plats efter sommaren..de nämligen svårt att få plats nu..
    Kramar till hela familjen från Becky och Hugo
    Ps. Hoppas vi ses snart!Skulle vara kul.

    SvarSlett
  5. Hei silje! Så fint hos dere da :) virkelig koselig.

    Syntes du var vel unnet den fiiine vesken din,.

    Hva er sommerplanenen deres da?

    klem

    SvarSlett
  6. Hei.
    Her hadde du mye fint! Bla. den nydelige vesken, og så likte jeg så godt den bokstav knotten♥
    Kos dere:)
    Klem Vivian

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate