onsdag 19. desember 2012

Semifinalist I Vixen blog awards!


Hei!

Nå er jeg nesten litt skjelven her, tenk at min blogg er semifinalist i Vixen blog awards!?!?
Helt utrolig kjekt!
OG i selskape med noen av de flinkeste bloggerne jeg vet!

VIXEN BLOG AWARDS 2012

5

ÅRETS INTERIØRBLOGG



  • Gi din stemme

    SOLVEIG OG ANN HELEN

  • Gi din stemme

    NINA

  • Gi din stemme

    INGER LILL

  • Gi din stemme

    CAMILLA

  • Gi din stemme

    ANE

  • Gi din stemme

    SILJE

  • Gi din stemme

    CECILIE

  • Gi din stemme

    MAY HELEN

  • Gi din stemme

    JORID

  • Gi din stemme

    ANINE







    Fy søren sier jeg bare, denne kan jeg leve lenge på!

    For dere som ikke vet hva Vixen blog awards er så er det dette:

    Vixen Blog Awards er Norges største, uavhengige kåring av både norske og internasjonale blogger. 

    Vi kårer de aller beste, mest inspirerende, kreative og nyskapende bloggene innen mote, trend, skjønnhet og livsstil.

    Prisutdelingen Vixen Blog Awards 2012 går av stabelen 18. februar 2013.

    Semifinalistene i Vixen Blog Awards 2012 er klare! Av et hundretalls nominerte blogger har fagjuryene valgt ut de ti beste i hver kategori. Nå kan DU være med på å bestemme hvem som går videre til den store finalen!
     Fem finalister går videre fra hver kategori på bakgrunn av lesernes og juryens stemmer som begge teller 50 prosent.

    Slik stemmer du:
  • Klikk deg inn på ønsket kategori i menyen til venstre.
  • Stem på din favorittblogger i valgt kategori.
  • Husk at du kun kan stemme én gang per kategori.
  • Avstemningen stenger 13.januar 2013.

  • Om dere vil stemme på meg, så blir jeg kjempeglad!

  • Ha en flott kveld!




4 kommentarer:

  1. Du er en fantastisk interiørblogger, så dette fortjente du!! :-)

    SvarSlett
  2. Sjølsagt stemme eg på DEG;-)
    Helen S.

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate