fredag 7. desember 2012

Vinterhvit lysestake - Kubus 4

Hei!
Her ligger jeg da, godt under dyna med pc`en på fanget. Kjipt å være syk nå altså, med så mange jern i ilden. Jaja, halsdrops og paracet hjelper litt.


Jeg må bare vise dere noen bilder av min nye adventstake.
En Kubus 4 fra by Lassen. Du har sikkert sett den før, men guri så flott den er!


Og det beste er jo at det ikke er en typisk adventstake, den har fine rene linjer og design som er evigvarende. Denne er jo flott hele året. Og DET liker jeg :)


De kan det med design de danskene altså. Kubus 4-lysestaken er fra 1962 og er for lengst blitt en klassiker. Jeg har fått en i hvitlakkert stål.


Det som er kjekt med byLassens lysestaker er at de finnes i mange varianter; både med 1-2-3-4-6 og 8 lys. De finnes i hvitt eller svart, og en kubus 4 i gull. Den er rå!

Du finner lysestakene HER. 
Ett godt julegavetips til en mor/far/venn som er interessert i klassisk design.

Ha en fin fredag!



Lysestaken er sponset.



5 kommentarer:

  1. Jeg har den i sort, og den er så flott :-)
    Masse god bedring til deg :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder ;-)) Kjempe fint med gråtoner, hvitt bord og kubusen ;-))) Masse god bedring!
    Klem Elisabeth ;)

    SvarSlett
  3. Den er lekker og står høyt på ønskelisten her:))
    Den i gull og - kuuuul!!

    Masse god bedring til deg under dyna:)

    SvarSlett
  4. Huff da - god bedring!!!
    Kubus er så lekker!!!
    Ønsker meg sårt en jeg også:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Liker fargetonene dine, har selv en del grått og lys mint og synes det er fresht.
    Hvor er den fine grå løperen din på bordet fra?

    Mvh MonicaUE

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate