mandag 3. desember 2012

Jul meg her og jul meg der.

Hei!
Har dere startet pyntingen?
Jeg har pakket opp julepynten, og pynter i hele huset. Men det tar sin tid, når jeg må rydde rom for rom før jeg pynter. *smiler*


På soverommet har jeg aldri pyntet til jul før, men det er jo litt koselig med pynt der også.


Fine juletre fra Søstrene Grene, julekuler fra Day Home (kjøpt hos Ølen Møbel) og det fine grønne sengeteppet i velour. 



Da blir det akkurat passe "Jul" på soverommet.


I loftstuen har ett minitre flyttet inn,  og papirstjernene på er fra Granit.


Nede har jeg flyttet inn det fine sedertreet. 

Potten er jeg ikke så fornøyd med, så jeg skal en tur innom Bruno interiør og kjøpe enda en papirpose tenker jeg. 


Men jeg er usikker på hvilken farge, grå, sort eller natur?

Ha en flott dag!

11 kommentarer:

  1. Så fine bilder:)
    liker sedertreet ditt! (natur tror jeg ville passet bra;)
    ...og pyntekulene;)
    ønsker deg en fin start på uka:)

    SvarSlett
  2. Du har det så flott :) herlige natur innslag og flotte dekor artikler. Kjempe flink!

    *Mari*

    SvarSlett
  3. fint og koselig pyntet til jul, jeg bare må ha meg ett sedertre, det gjør så mye ut av seg.

    SvarSlett
  4. Enig:-) Ville gått for natur:-))) Men syns det var fint slik det var også;-) Fin og inspirerende blogg du har :-)))

    SvarSlett
  5. Ha ha overskriften din er en replikk jeg hadde i et julestykke vi nettopp spilte. "Jul meg her og jul meg der, det er godt vi ikke holder på med slikt tøys" sa rollefiguren min som overhodet ikke likte julen. Nesten så jeg begynner å lure på om hun har smittet meg for jeg har slett ikke kommet i gang med pyntingen.

    Hos deg var det koselig pyntet å soverommet.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  6. Så fint:))
    Her er det ikke så mye jul annet enn i stuen og på kjøkkenet.
    Eller jo, hos snuppa begynner det og bli bra, hun fikser slev ♥

    Eeeelsker sedertreet ditt!!
    VIL ha:)

    SvarSlett
  7. Så lunt og koselig du har det! Likte spesielt det flotte mosegrønne sengeteppet. Førjulshilsen fra Maratonjenta:-)

    SvarSlett
  8. SÅ flott:):) Digger de to treene dine:):)

    SvarSlett
  9. Så flotte bilder! Skikkelig koselig pyntet!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  10. Jeg har pynted litt men har noen ting på min ønske liste, men jeg må vente til lønning ;)
    Love din inspirasjon!

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  11. Fantastiske billeder med så fin indretning og pynt : )

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate