fredag 30. januar 2015

Supermykt sengetøy fra Beach House Company

Hei!                                                                                         Sponset sengetøy/BeachHouseCompany


Siden jeg holder sengen for tiden har jeg fått testet det populære sengetøyet fra "Beach House Company" og er totalt overbevist. Det er det mykeste sengetøyet ever! 


Du kan forestille deg en myk favoritt t-skjorte du bruker på søndager, et litt slitt men veldig mykt plagg. 
Sånn er beach house sine sengesett.


Nå er det kommet to nye vår/sommernyheter; dusk og bay.

Du kan se utvalget deres her ;


Jeg har også fått lov å gi vekk ett sengesett i fargen dusk til en heldig leser.
Du kan kommentere på innlegget her, delta via Facebook siden min ( Siljes blogg ) eller på instagram @siljevaniljeis


Jeg trekker en vinner om 1 uke. 
Lykke til! 

23 kommentarer:

  1. Sååå lekkert! :)
    ingridengh at hotmail.com

    SvarSlett
  2. JA TAKK!!! Her trengs det virkelig nytt sengetøy, og dette høresjo helt fantastisk ut :-) Kanksje det hjelper på stølheten til en sliten kropp også?? ;-)
    God helg og god bedring, krysser fingre :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  3. Åh, jeg vil gjerne være med på trekninga:) Det er nok det perfekte sengetrekket når hele familien på 4 skal dele ei dobbelseng og 2 dyner:)
    (lebrands@online.no)

    SvarSlett
  4. Dette høres virkelig deilig ut. Nye sengesett blir sjelden kjøpt før de gamle er ganske slitte, så det hadde vært utrolig fint å vinne disse. Fine er de jo også :)
    God helg fra Elizabet embla50@yahoo.no

    SvarSlett
  5. Blir mer enn gjerne med i trekningen! Sengetøyet ser fantastisk ut:)
    (bentehindenes@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. Herlig:)
    elsker disse fantastiske sengetøyene!
    Min datter har et sett, og vi krangler om å låne det innimellom, hehe:))
    Hadde vært perfekt med ett sett til:)
    Jeg prøver gjerne lykken!

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  7. Jeg har lenge ønsket meg et slikt sengetøy, så jeg blir gjerne med på trekningen :)
    God helg!

    SvarSlett
  8. Disse er bare fantastisk gode å sove i!! Jeg blir med i trekningen:-)
    Hilsen Marte ( mortensen_marte@hotmail.com)

    SvarSlett
  9. Hei Silje:) Er fast leser av bloggen din.En ujålete,ærlig og velskrevet inspirasjon i hverdagen:)
    Med vennlig hilsen Berit:) (beka2@online.no)

    SvarSlett
  10. Ja takk,passer vel bra sammen med min Beach house nattkjole.lineroe@sbnett.no

    SvarSlett
  11. prøver gjerne lykken.

    God helg! Klem

    SvarSlett
  12. Dei såg veldi god ut! :) blir gjerne med i trekninga :)
    Helsing Mariann ( mariannmarkhus@hotmail.com )

    SvarSlett
  13. Høres herlig mykt ut.Jag har badekåpe i samme merke, og den er også supermyk!
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  14. Ja, takk prøver gjerne lykken!
    Aina (rottebizz@live.no)

    SvarSlett
  15. Ja, takk vil gjerne prøve lykken.
    Aina (rottebizz@live.no)

    SvarSlett
  16. Prøver lykken :) Ønsker meg veldig!!

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  17. Prøver gjerne lykken jeg også :)
    Flott blogg du har :)
    Silje__a20@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Hei. Da prøver jeg meg også :)
    Hilsen Maria.
    maria_ovre2@yahoo.no

    SvarSlett
  19. Hei : )) Det så helt skjønt ut! Kan tenke meg at det er ei frøken her hjemme som hadde blitt glad for et slikt et ; )) annkfred@online.no

    SvarSlett
  20. Hei. Jeg prøver lykken også og krysser alt jeg har for et herlig sett med sengetøy😚

    SvarSlett
  21. Hei jeg vil veldig gjerne være med på denne konkurransen! :) Har ønsket meg dette lenge, og det er så delikat og fint! :) Krysser fingre og tær for vinnerlykke :)

    SvarSlett
  22. Prøver gjerne lykken ��

    SvarSlett
  23. Jeg prøver gjerne lykken! 😃 annegretheeithun@outlook.com

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate