fredag 7. desember 2012

Nib utfordring: Jul i vårt hus.

Norske interiørblogger har utfordring igjen, og jeg slenger meg på i siste liten.


Julen er jo rød for mange, men for meg blir den mer og mer "hvit". Ikke helt hvit da, men en lys base med nøytrale jordfarger, grått og lune skinn. 


Noen juletrær i tre på bildelisten, fire lys på bordet og lerkegrener med fimostjerner er vel det eneste skikkelig "julete".


Juletreet er også på plass og må være med:


Julestrømpene og kalenderen.


Spisestuen, vinterhvit stemning. 


Vil du se flere bidrag i utfordringen så klikk her: Norskeinteriørblogger.

8 kommentarer:

  1. Så nydelig og stemningsfult! Jeg liker fargevalget ditt godt. Skinn og andre naturmaterialer er med på å skape en lun og deilig atmosfære :-)
    En riktig god adventshelg ønsker jeg deg i det fine julepyntede huset ditt.

    Klem Katrine

    SvarSlett
  2. Lekkert:):)
    Jeg må ha rødt i hus... men merker det blir mindre og mindre rødt for hvert år.

    SvarSlett
  3. God Morgen☃

    lekkert!:)

    Ønsker deg en super Lørdag,
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  4. Et flott bidrag:)
    (venter i spenning på søknad om medlemskap...syns utfordringenen er så kjekke:)
    digger lysestaken fra bylassen, papirposene dine og flotte julestrømper og bokstavene på hylla (hvor har du kjøpt dem?!)
    ønsker deg en god helg:)
    klem

    SvarSlett
  5. Herlig stemning og flotte bilder!!
    Lykke til ♥

    SvarSlett
  6. Lekkert!!
    Masse lykke til:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Wonderful! I barrowed som pics from you, and linked to you. Thank U for all the great inspiration! Greetings from Sweden ♥

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate