torsdag 6. desember 2012

Frostige tider

Hei.
Kaldt er det jammen meg, nesten så jeg lengter etter regn og mildvær nå.. men bare nesten!
Nydelig sol og skinnende snø er vakkert. 

Men med kulden kommer forkjølelse og halsvondt, og det er så kjedelig!
Planen i kveld og i morgen er rett og slett å krype under dyna og bli der. Iallefall til neste dose paracet skal inntas.


Ha en fin, frisk kveld!

Ps.
I dag hadde jeg besøk av lokal tv (Tv-Haugaland), og det blir innslag om julepynting på lørdag.
Jeg skal linke når det kommer på nett:)



6 kommentarer:

  1. så fine bilder du viser,som vanlig:)
    Det er sååå kaldt..brrrr:)Er på leting etter verdens varmeste vinterjakke,orker ikke fryse mere på morgenen:)
    Ha en fin helg snuppa og gooood bedring:)

    SvarSlett
  2. Varme bilder ♥ og koselig med spenende besøk.

    Juleklem,
    Vicky

    SvarSlett
  3. Så spennende med tv besøk da! Blir gøy å se :-) riktig god bedring! Klem

    SvarSlett
  4. Så utrolig spennende med TV besøk.
    Ønsker deg riktig god bedring og en flott fredag :)
    klem Jane

    SvarSlett
  5. Å så spennende!!! God bedring med halsen:)
    Klem fra Yvonne.

    SvarSlett
  6. Så kjekt med tv-besøk:) Har ikke tv-Haugaland, og mange ganger er det skikkelig kjipt:( Mulig det går ann å se det på nettet? God bedring, og god helg Silje:) Synd du ikke kunne være med på Bruno i går - er jo så koselig å treffes:) Kanskje vi burde planlegge et treff her nord utpå nyåret? Har noen tanker i hodet som vi kunne sjekket ut:)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate