søndag 30. desember 2012

Rydde vekk julepynten?

Hei!


Er dere i gang med det allerede?
Leser flere plasser at julepynten er på vei ut av stuen til folk. 


Her får den nok stå litt til, iallefall til 1 nyttårsdag. :)

(Kubus`en får nok stå hele året gitt)

Vi har hatt en avslappende søndag. Caspian har ikke vært helt i form, så han har hvilt på sofaen. 


Men innimellom er han oppe å tuller litt. :)


I morgen er det jobb igjen, og snart er det studiestart på meg igjen!
Jeg skal ta ett emne som heter "Mellommenneskelig kommunikasjon i arbeidslivet", og jeg er spent på om jeg klarer det denne gangen også. 90% jobb, familie, hus, trening og skole. Vel vel, utfordringen tar jeg.

Ønsker deg en fin nyttårfeiring i morgen!


9 kommentarer:

  1. Hei :)
    Kastet julebliomstene igår da det var triste greier…
    Jula blir ryddet ut på tirsdag , GLEDER meg til å komme i normalen igjen:)
    men du verden så koselig det har vært :)
    GODT NYTTÅR til deg og dine !!
    klem

    SvarSlett
  2. Her hos meg får pynten (kanskje) stå til neste helg. Siden vi har gått for plastikk i år, har jeg ikke såå hastverk med å få treet ut. Samtidig så blir det så tomt når alt er borte, så jeg holder på det litt til tror jeg..

    Ha en fin feiring i morgen!!

    SvarSlett
  3. Julepynten blir litt til her :)
    Gleder meg nesten til og ta dem frem før den er tatt bort...he,he :) er litt glad i julen...
    Flotte bilder!

    Klem

    SvarSlett
  4. Det blir litt av et år på deg, må jo være hektisk :-)
    Men kanskje du er som meg og trives med livet når det er full fart!

    Her er julepynten fremdeles inne, pussig men i år har jeg ikke blitt lei...
    Så den blir nok iallefall til helga tenker jeg, eller? Ja,ja vi får se!

    Ønsker deg en fin dag i morgen, kos deg og du jeg gleder meg til 2013 :-)
    Nyttårsklæm fra Vibeke

    SvarSlett
  5. Her står nok julepynten til ut i neste uka:)
    Godt nyttår!

    SvarSlett
  6. Hei! Julepynten står endå,og det gjere ann nok til neste laurdag. Storesøster blei trist når eg sa me sko rydda vekk jula..og eg forstår ho. Det er jo så lyst og fint me jul :)
    Ha eit godt nytt år! :)

    SvarSlett
  7. Heisann!
    Kuul radio øverst på hyllen din der;-) Jeg må si at jeg har hatt lyst til å rydde bort julen siden julaften, hihi, er så uålmodig...spurte barna pent i går om vi ikke skulle kaste ut juletreet, men det var de ikke enige i .... så her må pynten stå til i morgen i hvert fall ;-)
    Godt nytt år til deg og lykke til med alle planer for det nye året!
    Klemmer!

    SvarSlett
  8. Nææ -må nå ha pynten ei stonn t. Kverdager har me nok av;-)
    Ønske deg ein rolig arbeidsvakt -å godt nyttår t deg å dine!
    Helen S.

    SvarSlett
  9. Planen var å la julepynten få stå til helgen men idag ble de ryddet ut. Foruten juletreet, mannen vil så gjerne at det skal stå litt til... Det er gi og ta i et forhold ;)
    Wow Silje! Du er jammen meg tøff du! Må ha viljestyrke av stål! You go girl!:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate