torsdag 20. desember 2012

På Tv-Haugaland om julepynt

Hei!
Nå går dagene fort! Og det er bare 4 dager til jul. 
Jeg er i mål med gavene og har fri til 1 juledag. Herlig :)

For en stund siden hadde jeg lokal tv, Tv-Haugaland, på besøk. 
Innslaget ble sendt sist lørdag, og her kan dere se det:


Fra og med i morgen kan dere stemme på deres favoritt til Vixen blog awards (jeg er semifinalist til årets interiørblogger), og jeg skal lage en knapp på siden her som dere kan bruke.


Og tusen takk til Norske interiørblogger for galleriplass i denne månedens utfordring!

Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Se her du, filmstjerne, du tok det godt ut og snakket godt;)

    SvarSlett
  2. Flott reportasje - den fikset du lett!
    Knallfine bilder!
    Klem klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate