søndag 12. februar 2012

Vinnere av begge GiveAwayene ..

Hei!
Endelig bena på bordet, og ørlite rødt i glasset etter endt 13 timers vakt!
Jeg har trukket vinnere av GiveAwayene jeg hadde gående, tusen takk til alle som var med!
Og den som vant den fine gavepakken fra Amundsen Spesial var....


Bjørg Aa. Hegerland sa...



Hive meg på, og prøver meg på lykken x 2:) Såg "yammi" ut den GiveAway-gaven frå Amundsen Spesial :D "

Og de to som vant Interiørsnop fra Ølen møbel er:

Elisabeth Heier

Og:
Eva ; evakristinm@hotmail.com



Gratulerer så masse til vinnerene! Send meg en mail på smailto:siljehusebo@gmail.com , så sender jeg premiene!



Også må jeg dele noen bilder jeg tok av Elena og Caspian i helgen tilslutt;



Plasteline er veldig stas for tiden!
Caspian er fremdeles hekta på dinosaurer:

(Fineste genseren fra Lindex, syns han kler brunt veldig godt, lille blondien min)


Ha en fin kveld!

7 kommentarer:

  1. gratulere vinnere. skjønne små.

    SvarSlett
  2. Søte barna
    Gratulerer til vinnere og ønsker dere en fint uke star.
    Vicky

    SvarSlett
  3. ÅÅ for en god start på uken da! Hurra hurra nå ble jeg veldig glad :)))))

    Klem fra Eva

    SvarSlett
  4. Bjørg Aa. Hegerland13. februar 2012 kl. 11:12

    Juhuu, så gøy!! Lucky me :)

    SvarSlett
  5. Så skjønne barn :) Gratulerer til vinnere :)

    Lene

    SvarSlett
  6. Åå, heldige vinnerne! :) Og så fine bilder av barna dine!

    (så må jeg takke for Green Gate kjøkkenhåndkleet jeg vant tidligere, og det fine du laga)! :) Jeg tok "pakka" med meg til Molde i jula, og glemte den igjen der, så nå har jeg fått henta det. Suupert og så fiint:)

    SvarSlett
  7. Så skjønne små du har :) herlige og laaange øyevipper på minstemann :)
    Plastilina er en favoritt her hjemme også, da kommer virkelig kreativiten hos jentene fram :)
    Ha en fin mandag, klem fra Ella

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate