mandag 27. februar 2012

Ukas shoppingtips!

Hei!
Har du hatt en fin mandag? Jeg har!


Vel, først var jeg ganske morgengretten da jeg stod opp, men så sjekket jeg FB og fant ut at jeg vant på giveawayen til fineste Astrid, og det ble en flott start på dagen. :)

I helgen har vi hatt koselig besøk av ett venne-par og deres barn. Ungene koste seg sammen, vi tegnet, laget smykker og gikk tur. 
(Barnetegninger av mennesker er bare det fiineste!)

Veldig gøy å se dem igjen!
Takk for en fin helg, Eva og Thomas!

Så over til ukens shoppingtips. Jeg er glad i vaser. Jeg lager vaser selv, av "barnematglass" eller hermetikk. Men jeg er også veldig glad i litt store glassvaser, ala TineK sine nye. 

Så da var det gøy å finne noe lignende på Living, til kun 99kr! Disse glassvasene er jo fine med blomster, grener, gåsunger eller eukalyptus (som jeg har brukt). 

De er sikkert også superfine på ett bryllups-bord, med enten dekorasjon nedi eller flotte langstilkede roser oppi.


Spisebordet har endelig fått skikkelige ben, kjøpt på IKEA for 65kr stk.

Spigerstolene er fra Living. 


Ha en fin kveld!




20 kommentarer:

  1. Kunne også tenkt meg en slik glassvase, de er stilige :) Så fint kjøkkenet har blitt foressten! Likte veldig godt bordet du har laget, så enkelt og fint med de stolene til! Skulle ønske vi hadde plass til noe sånt :)

    SvarSlett
  2. Takk for tipset!! De var råfine:-) det samme er bordet ditt! Fin kveld til deg

    SvarSlett
  3. Høres ut som en fin helg!
    Jeg elsker spisestua di, både bordet, stolene og lampene :)
    Ha en fin kveld videre og en herlig uke!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  4. Wow så lekker vase!
    Slik vil jeg også ha ;) Takk for tipset.

    Ønsker deg en fin fin uke!
    Klems

    SvarSlett
  5. Åj for et kult spisebord, vakkert og tøft! Med banke og ulike stoler ga det varme og en egen personlig stil. Flink! Så så jeg du har skrudd opp lampe på veggen over kjøkkenbenken, hylla. Hvor har du fått i de lampene, er det Ikea eller?

    Glad for svar på det:)
    Fin kveld til deg
    Klæm fra Tina

    SvarSlett
  6. Knallfin glassvase, det var et godt tips:) Og så lekkert på kjøkenet deres, digger bord og stoler ja ♥

    Grattis med vunnet give-away, alltid stas:)

    SvarSlett
  7. Eg likar godt bordet ditt. Du er flink.

    Fine stolar også. Dei har eg vurdert sjølv. Passar ikkje inn her, enno.

    Fin vase. Og greiner. Du inspirerer!

    Ha ein framleis god dag! Og tvitvi for at du vinn i giveawayen hos meg til den søte babyen nedenfor. Ein av dei i alle fall..!

    SvarSlett
  8. NEI!!!nei!nei nei. nå har eg akuratt kjøpt den siste(største vasen fra tine k) som eg syns i utgangspunktet var litt dyr.men tenkte det blei fint med alle de andre størrelsene.fy. æsj. jaja. eg får kosa meg med overprized vaser å sikle på din!! klem.
    ps. digg spisestua di har blitt.

    SvarSlett
  9. Barnetegninger er herlige!
    Kjempefint spisebord!!!
    Ha en fin fin dag =)
    KLEM LINE

    SvarSlett
  10. Blir så misunnelig på alle de flotte bildene du tar i hjemmet ditt.... Men, også inspirert til å rydde og pynte;-)

    Takk!

    SvarSlett
  11. Hei! Så fin blogg du har! Og masse fine bilder av søt familie og stilig interiør! Dette er en blogg jeg vil følge :)

    Hilsen Ann Merete

    SvarSlett
  12. tusen takk for en herlig ov avslappende helg hos dere, Vi har kost oss masse og ble rett hjem for nye prosjekter :)) artig! mange gode klemmer til dere

    Eva

    SvarSlett
  13. Oi, takk for bra shoppingtips!! Klemmer

    SvarSlett
  14. Jeg løpte, lette lenge og kjøpte lykkelig med meg en lik vase. Takk for tips!

    Klem

    Utrolig flotte bilder i de siste innleggene dine. Flink!!

    SvarSlett
  15. Ble mye finere med de nye bena. Du er virkelig flink til å inspirere : )

    SvarSlett
  16. Love this dining room space and the mixture of chairs that have been used. What a serene space to enjoy meals in, I've saved it to my favourites folder, would love to have a room like it one day!

    SvarSlett
  17. Fin spisestue:) Har dere laget bordet selv?

    Hilsen J

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate