torsdag 23. februar 2012

Ny kompis; Klippan!

God kveld!
Nå er det 2,5 år siden vi flyttet inn i dette huset, og det har forandret seg en hel del siden. Vi har fått erfare at det tar tid å "bo inn ett hus", og stadig blir det små forbedringer.

I høst kjøpte vi en stor, svart sofa billig via finn.no
Den var god å sitte i, men den tok veldig plass. I tillegg var det ikke mulig å skifte trekk, og dermed ble det mye vasking. Flekker viste jo så godt på svart sofa, og med to små i hus ble det for mye styr.

Så da kikket jeg på finn.no igjen, og fant en billig Klippan sofa med hvitt trekk.
Hvitt er nok ikke så veldig praktisk det heller, men når trekket enkelt kan vaskes i maskin, så er det mye bedre syns jeg.

Det ble bedre med lys også.

Nå får det holde med forandringer på en stund, hehe, før folk tror jeg er litt gal.

Ha en fin kveld!

9 kommentarer:

  1. Veldig greit med trekk som kan vaskes i maskin altså :)
    Har en 1,5 åring selv som griser verre oppi sofaen. Super praktisk med avtagbart trekk :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Herlig med forandringer da! Jeg ønsker meg nye sofaer i en lys grå farge jeg. Nå har vi koksgrå, svart gulvteppe og eik sofabord - mørk sofakrok med andre ord...
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Klippan er super! Har hatt en siden 1996, først med hvitt trekk (kan jo vasker på 60 grader), men når står den på 12-åringens rom med sort trekk. Perfekt sofa til gutta som skal spille playstation der:) Lykke til med oppgaveskriving Silje! Skulle så gjerne vært med til teffet i Stavanger, men der er jo fullt...snufs:/ Fikk det med meg litt for seint... Men kanskje vi kan prøve å dra sammen en annen gang:)

    SvarSlett
  4. Forandring fryder! Helt sant at det tar tid å bo inn et hjem. Har gjort en del forandringer i løpet av et par år jeg også :) Den nye sofaen passte bra inn, lyst og fint!

    SvarSlett
  5. Helt supert med FINN når man har små barn:) Her er det en sofa som gjerne skulle vært byttet ut, men med stor svart, røytende hund så gidder vi rett og slett ikke det... enda:)

    Ble kjempefint med lys sofa, det ønsker jeg meg og, men dream on...:)

    Syns det er stas når du forandrer jeg, du er veldig flink;)

    SvarSlett
  6. Vi har hatt våre Klippan i flere år. Veldig fornøyde og supre når man har barn.

    Så lyst og lett det ble hos deg nå.

    SvarSlett
  7. Kanskje jeg skulle tatt meg en tur på Finn for å finne en erstatning til den brune sofaen som jeg er så lei av :-) God helg til deg

    SvarSlett
  8. Kjempefint ble det :) Finn. no er jo bare knall for sånne som oss, Silje. hihi

    God helg til deg!
    klem Nina

    SvarSlett
  9. Hei

    Kjempefin blogg!
    Jeg lurer på hvor stålampen bak sofaen er fra? Den var kul!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate