tirsdag 14. februar 2012

Tapetsering med "Plank"

Hei!
Nå må jeg vise dere hvor flott tapeten fra Storeys ble på gutterommet. Først litt skryt til Storeys for at de ville være med å sponse en så fin tapet til bloggtreffet vårt! Tusen takk. :)
Tapeten er ganske ny, og heter "Plank". Jeg digger fargen og teksturen i tapeten! Og ikke minst at den er så lett å legge. Tok oss under 20 min å få den opp på veggen.


Jeg har flyttet Dynamittkassen opp på rommet, slik at det kan stå ved sengen og ha plass til både bøker, vannglass og kosebamser. Foreløbig står den nesten tom da.


Den flotte gyngehesten kjøpte jeg brukt, og Caspian sitter på den og synger; Ri, ri på islandshhess...
*ler*


I dag er det skole og jobb for min del, ha en fin dag!

34 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig! Det ble kjempe bra:)

    Sender ønsker om en fin tirsdag:)
    Klem Rita

    SvarSlett
  2. Virkelig flott tapet, rommet ble så lekkert!
    Ha en fin dag...

    SvarSlett
  3. Du er RÅ på oppussing :)) Knallfin tapet. Kos deg med skolearbeidet. Klem.

    SvarSlett
  4. Råstilig tapet =))) Og Rommet til Caspian kledde det =)) Ble et søtt guttrom. KLem

    SvarSlett
  5. Så utrolig fint! RÅTØFF tapet, og herlige guttedetaljer.
    Skuvsengen hadde en kul farge, og kontrasten mellom
    det sarte strikketeppet og den røffe hodeputa var DIGGBAR =)

    Gode tirsdagstanker til deg.
    Ane

    SvarSlett
  6. Så flott det ble, og så ekte det ser ut!

    SvarSlett
  7. Så fint det ble! Flott gutterom! Klem

    SvarSlett
  8. Utrolig tøff tapet, og etter hva jeg har skjønt så har den vært så populær at den har vært vanskelig å oppdrive her i landet.
    Kjempefin og inspirerende blogg du har:)

    Ha en finfin tirsdag!

    SvarSlett
  9. Hei, kul tapet:) et annet spørsmål, ser du har gammel skuveseng og det har jeg også men min har jeg ingen madrass til. Hva et målene på din/ deres madrass i denne senga og hvor har du kjøpt den? Mvh Sølvi

    SvarSlett
  10. Sølvi:
    Vi kjøpte en tykk skummgummimadrass på jysk og skar den til passelig størrelse.:)

    SvarSlett
  11. Kjempestilig!!!! ha en flott dag:)

    SvarSlett
  12. Så innmari stiiiilig =)
    Kjempefint rom!!
    Ha en fin tirsdag=)
    Klem Line

    SvarSlett
  13. Det ble kjempefint :-) Har ikke bestemt meg hva skal gjøre med tapetrullen min enda, men kjekt å fundere og planlegge litt og :-)

    SvarSlett
  14. Nydelig! Kor stor er veggen du tapetsette? Eg vil gjerne bruke min på soverommet, men er usikker på om det er nok!

    Fint rom! I like!!

    SvarSlett
  15. akkurat slik tapet jeg leter etter:)
    det ble kjempestilig på gutterommet!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  16. Rå stilig tapet... Så fint det ble på gutte rommet 0))

    ønsker deg en fin Valentin dag

    kerstin

    SvarSlett
  17. KJmepekult med tapeten!!
    Den er jo stilig ♥
    Tøft gutterom:)

    SvarSlett
  18. Utrolig flott!
    Herlig barnerom. Den lyseblå senga var knallskjønn!
    Ønsker deg en fin valentine's aften
    Klem Tonje

    SvarSlett
  19. Tøff tapet! Ble nesten litt lei meg for at ikke jeg hadde sett den før jeg la drivvedtapeten i kjelleren nå kjenner jeg...

    Så er det så bra når tapetene er så enkle å legge, me like!

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  20. Helt fantastisk!! Har Såå lyst på den tapeten selv, men må vente til huset er bygd:) hvor kjøpte du den, eller fikk du alt sponset? Har ikke sett at man kan kjøpe den på storeys, eller prisen..?

    Ha en fin fin tirsdagskveld
    Klem Anne Bente

    SvarSlett
  21. Kjempe stiligt!
    Litt usikker på hvor jeg skal bruke min...
    Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  22. Det ble utrolig stilig.
    Ha en fin kveld!
    - AC

    SvarSlett
  23. Wow - så utrolig stilig!! Rett og slett nydelig gutterom!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  24. Wow, så stilig! Den tapeten likte jeg godt, og den passer perfekt på gutterommet ;)
    Fine farger du har innredet med. Likte den kassen som fungerer som hylle ved senga :)
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  25. Så stilig det ble!
    Ha en trivelig tirsdag!

    Kaja.

    SvarSlett
  26. Knalltøft! Sammen med det turkise ble det jo bare til å smelte for.. :)

    Nå bikket akkurat valentinesdagen over til hverdag, så god onsdag. :)

    SvarSlett
  27. Kanonfint!
    Masse av inspirasjon her :)
    Nå mangler bare ungene, hehehe

    SvarSlett
  28. Så tøff den var! Likte denne betre enn fleire av dei andre hotte tapetane for tida ; )
    God helg!

    SvarSlett
  29. For en kul tapet!!
    Ble veldig fint på dette rommet.

    SvarSlett
  30. Så utrolig stilig det ble!!!

    Du har en utrolig inpirerende blogg, og etter å ha lest den en liten stund legger jeg meg like gjerne til som følger=)

    Flot mandag til deg og dine =)
    Klem Pia Maria

    SvarSlett
  31. Så fint det ble! Stilig tapet!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate