onsdag 22. februar 2012

Siste innspurt...

Siste innspurt med innleveringsoppgaven jeg holder på med. Akkurat nå sitter jeg på skolen og prøver å få ned alt kunnskapen som svirrer rundt i hodet.

Å jobbe 90% og studere er travelt, men jeg må si det er utrolig gøy å være på forelesning og få ny kunnskap!
Da gir det energi, fremfor å tappe for energi.

Jeg skriver litt, stopper opp..hmm
Plutselig er det nok og da skal jeg hjem.
Men jeg har en hel dag i morgen også. :)

Ønsker dere en fin onsdag, snart er det helg! *optimist*

ps. Senere kommer vinneren av utfordringen.

9 kommentarer:

  1. Du er så flink!
    Lykke til med oppgaven.

    Fargen på rammen var lekker..har du malt den?

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flink du er!
    Stå på videre og lykke til!

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  3. Du er flink!
    Masse lykke til med oppgaven :-)

    Klem carina

    SvarSlett
  4. Flink du er! Jeg studerte mens jeg jobbet 80 % da vi ikke hadde barn. Det var slitsomt nok det. Men gøy også, som du sier!
    Masse lykke til!
    KLem Tonje

    SvarSlett
  5. Du er flink og inspirerer! Vurdere å starte studier igjen til høsten (master fulltid, jobb 50% + to barn). Lurer på om det er mulig ........ Lykke til med oppg

    SvarSlett
  6. Flinking! Travelt med barn og studier, det vet jeg alt om:)men jobb i tillegg!! Da er du god! Lykke til videre med studier:)

    Kaja.

    SvarSlett
  7. Så flink du er! Sitter selv med innlevering, og så er det eksamen på tirsdag. Stresset! "Heldigvis" har jeg ikke noen jobb å tenke på :) Lykke til!

    SvarSlett
  8. Du er så flink!! Jeg jobber 60% og studerer nettbasert (30stp på et helt år) men likevel finner jeg for tiden ikke tid til å fotografere hjemme, finne på nye sds-prosjekter eller fullføre noen av de jeg har påbegynt.
    Stå på superwoman!:)
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate