tirsdag 23. november 2010

Tine K Home.

Mitt lille besøk i Ølen var verdt det, for i en butikk "på landet" kan man finne mye fint!
De hadde interiør fra Tine K Home, Day B og Lene Bjerre. Men det var ikke så lett å få kikket med to utålmodige (og klåfingra) unger på slep!
Men jeg fikk nå med meg en nydelig, håndlaget skål fra Tine K og ett sinkhus.


Ellers er grenene nå pyntet med hvite hjerter og rosa englevinger.


På kjøkkenet er mitt nye motto klistret å veggen;

(Keep calm, and carry on)

----------

Julekransen er i hus allerede, har bare ikke bestemt meg for hvordan den skal pyntes ennå.

----
Nå er det Greys anatomy på tv, etterpå blir det innpakking av advendtskalenderen.

Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Den "melkekartongen" der, har jeg gått å kjeska på lenge, vi har jo den butikken her nede vettu, ja du var jo med og så den hehe.. så gøy at du har fått deg en sånn da. Den er jo kul! Og praktisk når gjester skal ha melk til kaffien hehe.. Den står høyt på ønskelista mi :-)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate