mandag 8. november 2010

DIY; julepynt!


Jula nærmer seg, og jeg surfer rundt på blogger og nettet etter inspirasjon.
Å lage julepynt selv er det mange bloggere som er flinke til,og det er mye man kan lett lage selv.
Tall og bokstaver er en trend som har vært en stund, og denne julekulen falt jeg for med en gang!

Og den kan ikke være vanskelig å lage!
Jeg har vanlige sølvkuler, en favorittbok, saks og lim. Planen er å kopiere favorittsidene i boken, evt ett vers fra en gammel julesang, klippe strimler og lime dem på.
Kommer tilbake til hvordan resultatet ble.

Ellers er advendtskalender til Elena under planlegging.
Den blir enkel, pakket inn i gråpapir med sølvbånd og en rød merkelapp. http://www.ceciliasverden.blogspot.com/  har en fin variant.
Ha en fin dag!

(bildet er fra http://www.etsy.com/)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate