onsdag 10. november 2010

Jul jul jul..

JA, jeg er visst tidlig ute, men med full jobb, mann og to barn så flyr dagene!
Det jeg nå pusler med er denne kalenderen da.. lurte på å kjøpe denne fra kremmerhuset:
Men så tenkte jeg at den kan jeg jo lage selv. Så i morgen blir det ut på tur å finne en passende pinne, kjøpe kroker og tall.. så får vi se hvordan det går.
Julegaver er også under planlegging, og denne må jo være perfekt til lillemann:
Han elsker biler, og denne er jo utrolig fin i tillegg! Vi får se.. den koster 990kr på kremmerhuset.

Ellers fikk jeg shoppet littegrann i dag, mest ting som barna trengte, men en liten tur innom "Stjernedryss" på senteret ble det.
De hadde fått disse skjønne sinkhusene:


De står på kjøkkenet og jeg får nesten julestemning når jeg tenner lysene.

Ha en fin kveld!

Ps. Tusen takk til svigerfar som brukte endel timer på å fikse vår gamle pc!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate