mandag 22. november 2010

Bursdagsgave!

Da jeg stod opp i går morges, så hadde mannen tent lys og laget kaffi. På pc`n låg det en krans laget av tykke greiner, veldig stilig. Men oppå den lå en lapp, med beskjed om å åpne pc`n og se hva jeg fikk i bursdagsgave.
Da jeg åpnet pc`n stod det:

"Gratulerer med dagen! På tirsdag står fire slike spisebordstoler klare til henting. Elsker deg"


Det var akkurat det jeg ønsket meg!
Nye spisebordstoler, og akkurat de i klar plast.
Nå må jeg bare finne ut om jeg skal vurdere nytt spisebord også, jeg får ta en runde på finn.no.

Nå er jeg hjemme hos mamma og pappa, kjørte inn til ungene i dag tidlig og skal feire litt bursdag med dem i dag.
I Ølen ligger en møbelbutikk som har utrolig mye fint (ettersom jeg kan se i vinduet), så der får jeg kjøre innom.

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Jøss det var ein flott presang:) koseligt:)) Ja du må innom i ølen, masse stiligt der:) kos deg i etne:)
    Siv Tone.

    SvarSlett
  2. Så fiiiin presang fra flinke mannen! Koselig når det er noe du virkelig ønsker deg!:) Klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate