fredag 19. november 2010

Julegodter.

mmmm.. hjemmelaget julegodter er noe av det beste med julen. Mannen i huset har dilla på å lage sjokoladekonfekt, mens jeg har lyst å lage karameller i år.
Fant en superoppskrift på "Vanilla Fudge" på denne bloggen, som jeg gleder meg til å teste ut!
Jeg skal også lage fløtekarameller etter pappas oppskrift, brente mandler hører med og pepperkakehjerter.
I år blir nok Elena med å baker også, hun gleder seg til jul allerede, men er nok litt skeptisk til nissen siden vi diskuterer å gi smokkene til julenissen.

 Ikke helt enig i den nei!

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate