onsdag 17. november 2010

Litt nytt, litt industri og litt natur.

God dag!
I går hadde jeg og Elena en liten tur på senteret. Vi fant mye fint og koste oss bare vi jentene.
Denne kransen fant Elena på Kid, og den passet godt inn på kjøkkenet:


Sinkhusene har jeg kjøpt på "Stjernedryss", veldig koselig med lys inni  om kvelden.

Vi fant også en fin lykt (på bildet med spisebordstolen, nedi høyre hjørne)
 to hvite/svarte godteskåler (ses i vitrineskapet) og noen tøffe "kjettinger" til gardinene
Mye industri og natur å se i butikkene nå, en deilig kontrast til alt det landlige og shabby chic.


Ellers har jeg vært på skogstur uti tunet her og funnet noen greiner. Noen skal få julepynt på etterhvert, mens den største er en del av adventskalenderen.
Men nå får noen av de stå til pynt i stua, litt tidlig med julepynting.

1 kommentar:

  1. Heia du :)
    Superfin blogg du har laget, Silje! HERLIGE kidsa dine, de er så skjønne. Snakkes plutselig :)
    Kristin.

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate