lørdag 27. november 2010

Sweet!

Tittei!
Turning i sofaen er en vanlig aktivitet her i huset, og i dag er intet untak!
(spesielt ikke etter å ha raidet sjokoladeskålen fra i går kveld)

Duken er perfekt både til jul og hverdags vil jeg påstå. Den kan også vaskes av med våt fille, så den er perfekt for meg med små barn. Den kjøpte jeg på Princess, rundt 180kr meteren hvis jeg ikke husker feil.

Sinkhusene har dannet en liten by på sjenken, og det blir så koselig når vi tenner lys i dem om kvelden!



På biledlisten min er det kommet nye bilder. Blant annet et print som skjønne Frufly lager og selger i epla-butikken sin!


 Elena er full av liv for tiden, og det er så gøy å være mamma til en 3-åring! Litt slitsomt når hun for 30 gang spør ved middagsbordet: "Mamma, ska me ut ittepå? Mamma, se Caspian! Mamma! Mamma! Mamma!!" Herlig :)

Lille Caspusen har vært litt syk noen dager, så han er veldig klengete. Men det er jo litt deilig med en ekstra kosete gutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate