fredag 26. november 2010

Advendtskalender



Er begynt på kalender til Elena, og her kommer ett tips til travle mødre;
På Nille selger de en pakke med 24 juleposer, 24 hvite hjerter og rødt silkebånd. Dette til den nette sum av 29 kr.
Perfekt størrelse til småtingene!
I kalenderen finnes det ;
Søte blondetruser med kattunger på fra Cubus, droppsesker med hester på, gullmynter i små matpakke bokser(perfekte til å ha litt oppskåren frukt i, nøtter, pastasalat osv..), en liten bamsegris, tegneblyanter, en liten lommelykt, en liten veske med lippgloss/øyenskygge/neglelakk, og en nøkkelring med turkis stjernediamant til barnehagesekken.
Da er jeg iallefall halveis med kalenderen:)

God natt!

2 kommentarer:

  1. ÅÅå så koselig!! De posene kjøpte jeg også noe av det samme, ifjor,jeg kjøpte i år en julekalender fra europris til 199 med masse små lommer i, menlommene er litt for små hehe.. alle pakkene må jo være bittesmå! Et annet år, pakket jeg bare inn 24 pakker, bandt tau mellom de,og hang de på veggen til gutta mine. Nå må jeg på jakt etter kalendergaver i dag, for jeg har ikke alle, men, er ikke krise om jeg mangler fra 15 til 24 desember da, er ikke hast hehe.

    SvarSlett
  2. Ja, det er så koselig.. gleder meg sånn til hun skal begynne å åpne den :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate