lørdag 22. juni 2013

Tips til sunn hud, og flott hår!

Hei!

Sist uke var jeg hos Klinikk Haugesund og fikk hudpleie. Jeg så på deres facebook-side at de skulle ha kundedag med gratis hudpleie, så da hev jeg meg rundt. De annonserer på FB når de har slike kundedager, så der er ett godt tips å følge med! Jeg har aldri fått hudpleie før, så det var virkelig herlig. Med småbarn så er det ikke alltid jeg husker å prioritere slike ting, men jammen gjør det godt!

Jeg fikk prøve Skin Science serien, som er en norsk serie. Den føltes veldig bra, og siden jeg fyller 30(!) i år, så burde jeg vel starte med forebygging. :)
Til vanlig blir det den nærmeste kremen på badet, gjerne babylotion, hehe.


Jeg kjøpte serum og dagkrem, og er veldig fornøyd! Huden føles mykere, og ser sunnere ut. Det liker jeg :)
Og ett pluss at produktene ser lekre ut på badet, hehe.


Må også bare vise dere dette smykket fikk jeg i gave av en skjønn venninne, det er en norsk jente som lager disse smykkene, stilig?!


Ett annet produkt jeg har prøvd som jeg er veldig fornøyd med er sjampo, balsam og hårkur fra Aussie.
Disse 3 fikk jeg spørsmål om jeg ville prøve, altså sponset, og siden jeg faktisk var tom for min favorittsjampo ( pleier å bruke en fra Wella), så har jeg testet denne.


Den lukter helt fantastisk, sjampoen gjør håret helt rent på en vask, og hårkuren gjør håret silkemykt. Tommel opp for Aussie!

Ha en fin lørdagskveld :)


4 kommentarer:

  1. Så kjekt å få slike tips:)
    Ha ein fortsatt fin helg!
    Klemz..

    SvarSlett
  2. Som småbarnsmamma er hudpleie luksus, et tips er å ønske seg gavekort til 30 årsdagen ;) Det fikk jeg, og det var 60 minutter med me, myself and I! Man trenger det i en hektisk hverdag!
    Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de praktiske plexiglass-beholderene dine på bildene?

    SvarSlett
    Svar
    1. Smart!
      De boksene er fra Søstrene Grene, geniale!
      Klem

      Slett
  3. Så hyggelig å få slike tips :) http://goo.gl/Mj6V5e

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate