torsdag 6. juni 2013

Bruktfunn i Etne

Hei!


Vi tok turen inn til Etne i dag, og da fikk jeg endelig tatt en tur innom bruktbutikken i Etne. Og der fant jeg jammen noe jeg har leitet lenge etter. 


Jeg har vært på Fretex i Haugesund flere ganger uten hell. 


Jeg snakker om marmor og jeg fant 3 fine telysholdere og en vase. 

Fine ikke sant?

De blir fine å pynte med i bryllupet til helgen.

Akkurat nå får de pynte opp spisebordet hos mamma, så får vi se hvor de plasseres hjemme. Jeg har en plan for stuen, så vi får se :)

Ha en fin kveld!



6 kommentarer:

  1. Hei der!
    Enig i at du har gjort et funn! Kjempefine marmor-ting!! Har to sånne telysestaker selv, kjøpt på gjenbruksbutikk og en liten vase! Synes den hvit-grå marmoren er så fin!!
    Gøy å være heldig og finne det man har lett etter lenge!!
    Ha en fin kveld!
    siri

    SvarSlett
  2. KJempefine!!
    Er jammen ikke lett og få tak i marmor på bruktbutikkene lenger nei... :(

    Ha en fin fin dag ♥

    SvarSlett
  3. Kjempefine❤fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så fine! Heldige med den :)

    SvarSlett
  5. Så flotte:) du finner jammen meg det meste;)

    Finaste torsdagskveld til deg:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate