fredag 28. juni 2013

Førsalg på Høyer Haugesund

Hei!
I går kveld var jeg en tur innom Høyer Haugesund, de skulle nemlig starte salget med ett lite "førsalg" torsdagen. Jeg fikk knipset noen bilder, men da klokke ble 19 presis så sa det "bang" og butikken var stappfull!

Ikke tvil om at denne butikken er populær!


Fargerikt og lekkert fra Malene Birger!


Ordinære varer var det 10% på.


Åh, denne kjolen! *drømme*


Statmentsmykker; kule til jeans og t-skjorte eller en vakker kjole.


Og vakre kjoler har de jammen på Høyer ja!


Og sko, vesker og smykker.


Mange kule jeans, blant annet 5 units og 2nd day på 50%!


Folk begynner å komme..


Champagnen og jorbærene var på plass



Let the shopping begin!


Sko <3 p="">

De jobbet som helter bak kassen, de flotte damene på Høyer.


Jeg sikret meg disse to:


En stripete genser fra Designers Remix og en knall orange FWSS lue. Det er jo ikke akkurat sommertemperatur ennå, så lue må til. Hehe.

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Aldri vært i den butikken....e den i Haraldsgata? Mye fint :)
    Nyyyt de siste feriedagene dine Silje :)
    Helen S.

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate