søndag 30. juni 2013

Giveaway - vinn en søt

liten FURBY.


Denne skjønningen kom til oss på lørdag, og det var stor lykke og mye latter.


Denne lille karen var megapopulær på 90-tallet, og nå er den tilbake. Den er større og mer selvstendig, og interaktiv på en helt ny måte!
Den vifter med ørene, beveger seg i takt med musikken og snakker ett eget språk.
Den er en interaktiv venn for barn fra 6 år. Klø den på magen, kos med den og gi den mat.
Furby har LCD skjerm til øyen, så du kan se den forandre uttrykk.


Vi lastet ned app som hørte til og både små og store lo av de søte ablegøyene denne karen fant på. :)
Via appen gir du den mat, spiller musikk eller hører Furby synge.


Har du lyst å vinne en?
Legg igjen en kommentar så trekker jeg en vinner om en uke.

For meg er det jobbstart i morgen, etter 4 uker ferie.
Ha en fin kveld!

52 kommentarer:

  1. furby er så søt, krysser fingre for litt vinnerlykke :-)

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne være med :-)

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne være med :-)

    SvarSlett
  4. Hei. Vi har kjempe lyst til å vinne en liten søt Furby. Har tre flotte gutter, og midterste "mann" på 4 år ønsker seg veldig en søt liten hårete kamerat!!

    Med hilsen fra Kjærsti(thorar@online.no)

    SvarSlett
  5. Den er så søt❤

    SvarSlett
  6. Den er sååååå søte! Vet nabojenta ønsker en slik en så da er jeg med jeg! :)

    SvarSlett
  7. Oj,sånn vil eg prøva å vinna til elstejenta i huset :) hadde nok blitt populært :)
    Ha ei fin ny veka på jobb. Her er det siste veka på jobb før ferie ;)

    SvarSlett
  8. Ser ut som en morsom leke for jentene mine :)

    SvarSlett
  9. Min datter ønsker en slik en! :)
    Mvh Ingvild
    ingvild.johannesen@gmail.com

    SvarSlett
  10. Jeg husker de godt fra sist periode... Fryktelig masete med sånne i garderobehyllene i gangen på skolen.. Prata hver gang noen tikk forbi.. Hehe.. Men er ganske sikker på at ungene hadde elsket den!!!! Så vi vil være med på trekning!

    SvarSlett
  11. Den såg kjekk ut, hadde vore kjekkt å vonne

    SvarSlett
  12. Denne hadde vært midt i blinken for min lille frøken på 7 år :)
    Ha en fin sommer!

    Hilsen Hilde
    hilols2@online.no

    SvarSlett
  13. Å, for en genial leke for mine barn som har en mor som er allergisk mot de fleste kjæledyr! Kunne gjerne tenkt å gi de en slik:)

    SvarSlett
  14. Så stilig! Denne hadde gutten min satt pris på! Prøver lykken og krysser fingrene!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  15. Hihi,så koslig:))
    Eg blir gjerne med!

    SvarSlett
  16. Hei..., jeg vil også være med:)
    God sommer til deg.

    Annelise

    SvarSlett
  17. Ja, denne har jeg veldig lyst å vinne:)

    SvarSlett
  18. Ja, jeg har også lyst på et fint, søtt og allergi-vennlig kosedyr. Krysser fingre for vinnerlykke til meg og masse 🔆 til alle. God sommer!
    Kath

    SvarSlett
  19. ÅH JA KLART ME VIL VINNA EIN FURBY :)
    Helen S.

    SvarSlett
  20. Så herlig

    Ønsker meg en !!!

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  21. Jeg vokste opp på 90-tallet, så dette er NOSTALGI på høyt nivå! :)
    Barndomsminner. <3

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Prøver lykken. Artig leketøy liker vi!
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Denne hadde falt i smak her hos mine, blir gjerne med i trekningen 😊

    SvarSlett
  24. Hei.
    Følger daglig med på bloggen din, mange inspirerende innlegg :)
    Ønsker gjerne å prøve lykken og bli med i trekningen

    SvarSlett
  25. Denne var supersøt! Jeg blir gjerne med på trekningen:)

    SvarSlett
  26. Den var supersøt!! Jeg bli med:)

    SvarSlett
  27. Denne var supersøt! Jeg blir gjerne med på trekningen:)

    SvarSlett
  28. Jeg husker godt den forrige Furby-perioden;-) Vi stod på venteliste for å få kjøpt da neste forsyning kom til butikken... Nå er det de eldste barnebarna som er i rett alder, så jeg blir gjerne med på trekningen! Ha en fin dag!
    Hilsen MormorMamsen (el@online.no)

    SvarSlett
  29. JAAAAAAAAA, Ferdinand ble helt vill da jeg spurte om han kunne vinne en slik! Så nå krysser jeg alt jeg har for at du trekker OSS:=)

    SvarSlett
  30. Eg vil prøve vinnerlykken;)))
    Ann Elin

    SvarSlett
  31. ja, eg vil prøve vinnerlykken;))Den e så søt...
    Ann Elin

    SvarSlett
  32. Så søt! Jeg er med :)

    SvarSlett
  33. Sønnen min på 6 år har såååååååå lyst på en slik. Krysser fingrene :)

    SvarSlett
  34. Så koselige bilder :o)
    Jeg er gjerne med på trekningen. Er litt mas om en sånn i hus for tiden ;o)
    Ha en herlig fin uke.
    Klem Susanne

    SvarSlett
  35. Sådan en vil jeg da gerne vinde til mine to piger. Håber at jeg er heldig😉

    SvarSlett
  36. Jeg er med!!
    God jobbstart til deg. Går fort denne ferien ;)

    Mvh
    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  37. Ja, jeg har lyst til å vinne en Furby! :)

    SvarSlett
  38. Jatakk, hadde nok vært en kjempehit her i huset:)

    SvarSlett
  39. Kjempesøt, har to små som hadde elsket den!

    SvarSlett
  40. Jeg er med :) denne sjønne krabaten hadde nok fått jentene mine til å smile :)
    anne_tungland@hotmail.com

    SvarSlett
  41. Har tre små her som hadde elsket en sånn en! ;-)

    Vennlig hilsen
    kjersti.hagen@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Jeg vil også bli med i trekningen her. Tre jenter i heimen hadde frydet seg.

    SvarSlett
  43. Kjære, søte Furby :) Så hyggelig at den er tilbake i ny versjon!
    Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen :)

    God helg!

    Hilsen HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  44. Furby er bare så søt..
    Mine sønner hadde en slik på 90 tallet, men de
    var guttegutter, så det var jeg som tok meg av den lille
    Furball'en som vår fikk navnet som :)
    ----
    Jeg har nå blitt farmor til en liten jente, å har utrolig lyst å
    overraske henne med en egen Furby :)

    Krysser fingrene og ønsker deg og dine en fantastisk fin sommer.

    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Vet om ei frøken som hadde digget denne!
    Prøver lykken :)

    SvarSlett
  46. Nydelig blogg , har 2 jenter som ønsker seg så prøver lykken , den er jo så søt :) mvh Jill

    SvarSlett
  47. så søt :) ønsker oss en sånn!

    SvarSlett
  48. Jeg har en liten frøken som snart fyller år, og denne ville nok falt i smak! :) Håper på flaks, og krysser fingrene! :) -Kristina

    SvarSlett
  49. Denne var søt : )
    Hadde en grå en da jeg var yngre : )

    God helg!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate