fredag 21. juni 2013

Interiørtips!

Hei!

Home, sweet home. Godt å komme hjem etter neste 3 uker på farten.


I går var det kundekveld hos Bruno Interiør i Haugesund sentrum.



Alltid like hyggelig å komme inn i den flotte butikken til Tone.


Denne hageslangen står definitivt på ønskelisten, gull!



Herlige farger, og fine kontraster.


Jeg måtte ha en nydelig saltlykt, tenkte å få litt spa-følelse på badet, men foreløbig står den i stuen og pynter opp.




Vi koser oss med tantebarnet Filip på besøk, en liten skjønning. <3 p="">


Ha en fin dag! :)
Og god helg!



4 kommentarer:

  1. Så mye fint de har!
    Sikkert artig med slike kundekvelder,
    skal slenge meg med jeg å neste gang det er noe
    her på Oppdal ;)
    Veldig søt bebis da:)

    Fredagsklem fra Maren!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder her hos deg!!! Ønsker deg en fiiin helg!!!

    Klem!!

    SvarSlett
  3. Skikkelig snopebutikk,herlige bilder:)
    Fin helg til deg!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  4. Så mye flott på bildene her!! Digga opphengt til hageslamgen!! Riktig god helg til deg))

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate