onsdag 12. juni 2013

Grønne planter

Hei!

Jeg har alltid likt grønne planter ekstra godt. Det passer inn i alle slags hjem, og syns det er spesielt fint i de fargetonene vi har i vårt. 


Denne planten fant jeg på interflora i dag, var den ikke fin? Litt grønnere enn "blogge-planten" corrocoia. 


Papirposen er selvsagt fra Bruno Interiør, kortene fra Hagendorn Hagen, Ladyandthekids.no kjøkkenhåndkle fra IKEA.

Jeg har hatt en travel, men herlig ego-dag. Fått påfyll av vippeekstensions (avhengig, brukt det 1 år nå og superfornøyd med det!), hudpleie og handlet litt.

Må jo matche interiøret eller hva? Hihi. :)


Genser fra H&M.

I tillegg fikk jeg resultatet av hjemmeeksamen i dag, B, som jeg er STRÅLENDE fornøyd med!

Ha en finfin kveld!

20 kommentarer:

  1. Gratulerer med flott utført eksamen:)
    Høres veldig deilig ut med en dag til egenpleie, det blir jammen ikke mange av de....
    Flott kveld til deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Og ja, egenpleie var fantastisk! Må gjøres oftere:)
      God kveld til deg!

      Slett
  2. Hei! Så fine bildene var, jeg lurte på hvor du har kjøpt den snora du har hengt kortene på? :D

    SvarSlett
  3. Kjempefin plante:)
    Likte veldig godt det siste bilde:-)

    Nyt onsdagskveld!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  4. Hihi , takk ;)
    Fin kveld til deg også:)

    SvarSlett
  5. Lekker genser! Og den snoren din, den liker jeg veldig godt, vedhenget også. :) Håper resten av uken blir fin.

    SvarSlett
  6. Grønt er skjønt!
    Har endel grønneplanter i hjemmet jeg også.
    Det er de eneste plantene jeg ikke tørster ihjel ;)

    Herlig genser! Viktig å matche!

    SvarSlett
  7. D va ein stilige plante, ikkje sett sånn før.
    Den må eg studere nærmere når eg komme t deg å drikke kaffi i mårå ;)
    Helen S.

    SvarSlett
  8. Er helt avhengig av grønne planter her hjemme jeg også!! Likte godt din, finere enn den andre bloggplanten syns jeg :D

    Jeg er også avhengig av extencions, tok det i begynnelsen av mai må fylle på snart :D loooove!

    Ha en fin Torsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  9. ELSKER grønne planter!!! (...stort sett de eneste som overlever her og :p)
    Har en slik papirpose i grå, jeg - digger de!!!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med godt resultat!! flotte bilder!!! her er det avgårdekåre på jobb :)

    SvarSlett
  11. Hei
    Slik plante har jeg hatt også bedre og ha med å gjøre en corekiaplanten:-)

    Men det skal eies jeg har ikke grønne fingre!

    SvarSlett
  12. Så flott plante! Og genser;)
    og gratulerer til deg med B-en!
    ønsker deg en fin dag:)
    klem nina

    SvarSlett
  13. Heisann ;o)
    Fin blogg å flott plante; o) Gratulera med bra resultat på eksamen da, deilig når sånn er overstått;o))
    He ei fin helg
    Mvh
    Ann Elin

    SvarSlett
  14. Hei Silje!
    Lurte på dette med vippeextensions jeg.. *sparke* Det er sånn at man egentlig ikke trenger mascara da? Kunne tenkt meg det kanskje, men jeg er jo ganske lys, du tror ikke det ser rart ut da?
    Og du, jeg blir så glad av å lese bloggen din, du har så fin stil! Klem, Tone (CC)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tone :)
      Jeg bruker kun mascara når det nærmer seg tid for neste påfyll av vipper for da er det ikke så jevnt lengre. Vippen faller nemlig naturlig av etterhvert. Så da bruker jeg litt mascara for å få det jevnt, eller brukere jeg ingenting:)
      De som legger vippene er flinke å velge lengde og tykkelse som passer til dine vipper, så der er like fint til lyse jenter:)
      Takk for fine ord, Tone!
      Klem

      Slett
  15. Takk for svar Silje. Jeg så nemlig en jente her om dagen med extensions, de var altfor lange og da så det bare rart ut. Grunnen til at jeg evt, gjør det er ikke å få de noe særlig lenger, men for å slippe mascara. Får sjekke litt rundt hvem som kan dette i Oslo. :)

    SvarSlett
  16. Hei så fin plante, hva heter den?

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate