mandag 9. desember 2013

Mandags blues og vinner av veggkalender!

Hei!

Mandag pleier egentlig å være kjekk, ny uke og nye muligheter. Men jeg må innrømme at når det er grått og trist vær ute HELE dagen blir jeg litt trettere enn vanlig. Det har ikke vært lyst ute i dag på vestlandet.



Jaja, jeg har iallefall fått en god time på benken hos Linda på "Shape trening og velvære" for påfyll av vipper. Det er liksom den ene faste tingen jeg gjør av velvære hver måned, vippeexstensions. Det er godt for ett sovedyr som meg å maksimere sovetiden og minimere tiden på badet når jeg begynner kl 07 om morgenen. Hehe :)


De har fremdeles kampanje, ut desember med fullt sett vipper til 990kr. 
Også er det varme i benken du ligger på, vidunderlig for meg som er så stiv i ryggen for tiden. 

Jeg har trukket en vinner av Veggkalenderen fra PersonligAlmanakk.no og det ble:

Sissel-Johanne!

Du får en mail av meg :)
Ha en fin ukestart!

6 kommentarer:

  1. Ja i dag var det et skikkelig dritt vær hehe. I dag morges var det øspøs og tåke i tillegg i mørket så såg jo lite kan man si... men men overlevde i dag også hehe =) i morgen en ny og bedre dag!

    Ha en fin kveld! =D

    SvarSlett
  2. Nydelig farge på veggen :) Siw

    SvarSlett
  3. Vipper er magisk, det er min " must have" også :-)

    I dag er det tåke og grått på Østlandet, så her blir det krim og mer kaffe ganske snart!
    DIgger bloggen din og stilen din, bare ikke vært noe flink til å si det før ;-)

    Ha en nydelig dag på Vestlandet, håper solen skinner hos deg i dag:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  4. Jeey :)
    Jeg tror snart jeg må prøve vippeextensions selv! Hører jo så mye bra, det ser bra ut og det sparer tid. Masse positive effekter altså :) Bare synd at indre Troms ikke akkurat er et vippeextensions-mekka ... :P

    SvarSlett
  5. Å, tusen takk for den fine kommentaren! :D
    Stor klem!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate