lørdag 7. desember 2013

Julepyntet hjem - strålende jul!

Hei!
Jeg har begynt jeg altså, å sette på plass julepynten. I år som før så er det mye hvitt, sølv, tre og grått.















Når det er kommet snø ute også så blir det ett ekstra fint lys inn vinduene, herlig!





Frem mot jul så er det mest duse farger, men jeg har også endel røde juleduker og elementer på lur. 
Ungene sine hjemmelagede nisser og engler får også plass da :)
Med dette innlegget er jeg med i Norske interiørbloggers juleutfordring.
Sjekk flere her:

Er du begynt å pynte?

4 kommentarer:

  1. Å så lekkert. :)
    Du har det kjempe fint :)
    Likte det at du hadde hengt 2 stjerner bare opp slik
    som du hadde, det har jeg ikke tenkt på.
    Så takk for inspirasjon, det var jo kjempe fint. :)
    Ha en kjempe fin adventstid videre.

    Monica Karin

    SvarSlett
  2. Så rent og delikat pyntet! Veldig fint! Jeg pynter litt og litt for hver dag, så blir det vel ferdig pyntet til jul tenker jeg :)
    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  3. Akkurat slik jeg liker det!! Natur og hjemmelaget, elsk! Du har et utrolig hjemmekoselig pyntet adventshjem :) Klem fra Jannike :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate