tirsdag 3. desember 2013

Den fineste julegaven til en du er glad i - chunky wool knit throw

Hei!

Det er meldt snø denne uka og det er på tide å dra frem ullteppene. 




For en stund siden oppdaget jeg en instagram-konto kalt "Modernwool". Der fant jeg bilder av de nydeligste ullteppene jeg har sett, noengang!

(Foto; modernwool)

Zoe, som strikker dem, var enda ikke begynt å sende til Norge men hun lovet å gi beskjed når hun fik det i orden. 


Tykke ulltepper i 100% ull, laget med kjærlighet.


Jeg husker jeg så ett slikt teppe i ett interiørblad en gang og har sett flere nydelige bilder på pinterest.com og fantaserte om å strikke meg ett slikt. Men det ble med tanken. Siden jeg fikk litt penger til bursdagen har jeg fått bestilt meg ett teppe, og jeg gleder meg sånn til å få det i posten!

Zoe har også laget en rabattkode som jeg får dele på bloggen. Da får du 25% avslag!
Koden: Silje25 

Ta en titt på nettsiden her: www.modernwool.bigcartel.com

Ha en fin kveld!

9 kommentarer:

  1. De så utrolig deilige ut !
    Klemmer Elisabeth ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, gleder meg til å tulle det rundt meg :D

      Klem

      Slett
  2. Helt fantastiske!!
    Men jeg tipper de vil koste dertetter desverre....
    Hadde man bare kunnet strikke:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de koster jo litt tatt i betraktning at det er mye ull og håndlaget. Så det blir jo en liten investering :)

      Slett
  3. Hoi for en pris :/ Absolutt nydelige for all del men langt unna mitt budsjett desverre. Får satse på å en gang strikke meg et selv tror jeg.
    Men blir sikkert kjempefint hos deg så flott som det var :D
    Go tirsdagskveld

    SvarSlett
  4. De teppene der er helt fantastiske. Skulle gjerne hatt et slikt selv. Har snublet litt innom tanken på å lage et slikt selv, men tror nok det blir med tanken gitt.
    Ha en fin dag.
    klem klem

    SvarSlett
  5. aldeles nydelige tepper og de så knallgode ut, tenk å krype inni ett slikt teppe foran peisen, skikkelig kveldskos.

    SvarSlett
  6. Hei :) Teppet var alldeles nydelig :) Hva koster det ? Må du betale toll og sånt for det ?

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate