tirsdag 13. august 2013

Mix it

Hei!

(bilde: www.tinekhome.com)

(bilde: http://petitepassport.com/2013/06/18/new-spot-hallys-london/)

Gull, kobber og messing er jeg svak for, og kombinert med dus rosa/lilla blir det ett fint uttrykk.


Jeg har jo til og med vært så heldig å få fikset Iphonen min i "gull", hihi.


Easyfiks har jeg skrevet om før, men jeg får fremdeles mange spørsmål om hvor jeg har fått gjort det, så her finner dere mer info :

Jeg har trukket en vinner av "Personlig Almanakk", og vinneren får en mail i morgen. :)

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Hei Silje! Oj, så fin blogg du har og så heldig som har så maaange følgere da! Nå har du enda en følger her ;) Ha en fin dag og kos deg masse!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Wow, for noen fantastiske bilder!
    Elsker stolene med pasteller:))

    Og så kult med gull iphone:)

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate