fredag 30. august 2013

Fretex

Hei!
Man må jo bare elske Fretex?

Hvis man leter litt finner man de fineste skatter, og ikke minst til en veldig billig penge!

Jeg var en kjapp tur innom i dag, og fant denne søte strikkehalsen. Den får pynte opp en vase:



Hehe, jeg må bare beklage at det blir dårlige mobilbilder, men jeg har fortsatt ikke funnet speilreflekskamera mitt! *blogge-kriiiiise*


Også litt klær da, 50% av Fretex pris blir jo nesten gratis? 
Ullgenser, blomstrete skjorte og ett nydelig strikketskjørt i høstens catwalkfarge; dusrosa.

Klar for høst!

Ha en fin kveld!


8 kommentarer:

  1. Å gjøre slike kupp er bare så gøy, digger strikkehalsen!! God helg Silje :) Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Dette var jo kjempe kult :)
    Ha en fin helg.
    klem Pantonejane

    SvarSlett
  3. Man kan absolutt fine mye kult på Fretex ja! :)

    Nyt helgen,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  4. Så fine ting du har funnet)) god helg!

    SvarSlett
  5. Flotte kupp du fant :D
    Venter i spenning på at det blir loppis her snart!! Selv om det er langt mellom skattene på små plasser!
    klem

    SvarSlett
  6. Fin stil!
    Gjorde nettopp et fretex-kupp selv:) To stoler som skal få en ny makeover.

    *smil* frukongle

    SvarSlett
  7. Herlige kupp Silje:)
    Det er alltid stas ♥

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate