torsdag 15. august 2013

Dip dye

Hei!
Første skoledag unnagjort, og det gikk så fint!
Takk for alle hilsener :)

"Dip-dye" trenden henger fremdeles litt med, både i klær og interiør.
Dette bildet tok jeg da vi var i Stavanger, og innom den fine butikken til "Bolia".

Kuleste hylla og vase fra Bolia.

Jeg elsker blått, selv om jeg ikke bruker det så mye i interiøret er jeg litt mer åpen for det nå.
En pute i graderte blå/grå- toner er ett fint inspill i ett ellers nøytralt interiør.

Det får bli en tur ned på Bruno Interiør i Haugesund sentrum i morgen tenker jeg, for å se om de har noen lignende denne:

(Link)

Ellers får jeg sy om t-skjorten fra H&M til putetrekk ;)


Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Så fint :) og så stilig hylle..har du diy`a ann sjølv?
    Ha ein fin vekeslutt! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, det er en hylle jeg tok bilde av på Bolia. Må kanskje skrive det i innlegget :)
      Ha en superfin helg!

      Slett
  2. Kjempeflott pute!! Har en lignende eller muligens det er den samme -i butikken min Kamelon Interiør :) Leverandøren er Broste Copenhagen. Deilig at den er litt stor også!

    Mvh Gunn

    SvarSlett
  3. stilig hylle og kul pute, håper du koste deg masse i Stavanger, flotte byen min :-)

    SvarSlett
  4. Så fin vase på hyllen din og en lekker pute. Fint med blått......masse klemmer fra Ann Elin

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate