torsdag 22. august 2013

Mine hår-favoritter

Hei!

Jeg syns det er gøy å komme med litt tips innenfor skjønnhet og velvære innimellom. Interiør er det mest av på bloggen, men som jeg har skrevet tidligere så blir det mer og mer en "Livsstilsblogg" fremover slik at jeg kan dele gode tips om både interiør, trender, mote og skjønnhet. For de som følger meg på instagram så vet dere at jeg er litt i overkant opptatt av klær og mote. Kanskje litt jåledukke til tider, hihi.


Det kommer muligens av at jeg hver dag på jobb går i sykepleieruniform/pysjamas, så å pynte seg litt utenom er morsomt.

(Siden jeg er bittelitt vims, så finner jeg ikke speilreflekskamera mitt, så mobilbilder får duge i dag) 

Jeg bestiller helst hårpleie på nett, da det er mye billigere enn å kjøpe hos frisør.


Jeg har for tiden hair-extensions siden jeg mistet utrolig mye hår etter at jeg fikk barn, og 
hair-extensions trenger mye pleie. Det produktet jeg er mest fornøyd med er Macadamia Healing Oil Spray , som jeg har brukt 1/2 års tid nå. Det er en spray, som jeg føler tynger håret mindre enn for eks oljer. Jeg har typisk tynt, nordisk hår som trenger mye fuktighet og denne funker supert for meg!


I tillegg lukter den fantastisk nydelig! 

En annen favoritt for meg med "flatt" hår er dette pudderet:

Det kjenner kanskje de fleste til? Det er genialt til å få volum i håret. Jeg kan tuppere og spraye alt jeg kan uten å få samme effekten som dette pudderet. Ett lett dryss, litt massering og volumet holder hele dagen. 

Jeg har lenge brukt Aussie hårkurer, som er helt supre, men jeg er på jakt etter en god sjampo og balsam til hair-extensions, som gir mye fukt. Har lest mye godt om Redken, men kanskje det er noen av dere som har erfaringer?

Jeg har til nå ikke testet ut mineralsminke, men jeg har hørt mye positivt om det.
Er det noen av dere som har erfaringer å dele om dette? Bruker du bare.minerals, glo.minerals eller er det andre merker du kan anbefale meg å prøve? Jeg vil gjerne høre! 

Ha en fin dag!


5 kommentarer:

  1. Fine du:)
    Hvor er genseren fra? Digger den!!
    Og buksen, hvilket merke er det?

    Du er KUL assa, hehe:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Både genser og bukse fra H&M :)
      Takk! Hehe.

      Slett
  2. Hei!
    Første kommentar på bloggen din, men har lest den en god stund,samt følger deg på instagram :) liker både bloggen og stilen sin, du har så mange flotte tips!Tenkte jeg skulle prøve denne oljen, har selv mistet mye hår etter graviditet og nå er det ikke noe særlig :p Har et sp.mål bare, bruker du oljen før eller etter dust it?
    God helg!
    Mvh Merete :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Så kjekt å høre Merete :)

      Jeg bruker oljen i håndkletørket hår etter dusj, og i tørt hår om morgenen. Siden sprayen er så lett så kan du spraye litt over når du er helt ferdig å style håret også.

      Fin helg til deg også!
      Klem

      Slett
    2. Men ett lite ps; jeg bruker den ikke nær hodebunnen, kun i lengdene :)

      Slett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate