mandag 12. august 2013

Høstlige tider

Hei!

Er det bare meg som får høstemning med en gang vi bikker august?



Hehe, syns det er herlig når regnet trommer på vinduet og jeg kan tenne lys og finne frem ullpledd.
Vi har nok noen uker igjen med fint vær, håper jeg, men jeg må si jeg elsker høsten.


En ny uke er i gang, og i dag kan du lese om hvorfor jeg velger å bruke stemmeretten min ved valget.
Ble spurt av H-avis om å si noe om det, og det gjorde jeg gladelig.
Selv om dette er en interiør og livstils-blogg, så benytter jeg sjansen til å oppfordre alle til å stemme ved valget i år. Les mer her: http://www.h-avis.no/nyheter/lokale-kjendiser-om-a-stemme-1.8014306

Håper dere får en fin ukestart!

4 kommentarer:

  1. Ja, det er rart hvordan det blir, vi er i slutten på august og kjenner at høsten sniker seg inn på oss. Vi tenker på å kose oss med levende lys, varm te under ett godt teppe, en god bok, eller ett håndarbeide...:O)
    I dag har regnet plasket ned, å jeg har følt på sensommeren. Måtte opp på loftstua, der er det lyse farger og frem med strikketøyet:O)
    Nyt sensommeren den kan virkelig være fin:O)
    Masse klemmer fra Ann Elin

    SvarSlett
  2. Ferien var over og temperaturen sank til 10 grader.
    Regnet kom samtidig med pleddet, og lysene er igjen tent.

    Høsten kom tidlig gitt! ;)
    Gleder meg til interiørnyheter!

    Klemmer fra Maren

    SvarSlett
  3. Høststemning her i gården og. Kaldt og guffent ute i dag. Ikke mye som minner om sommer i hvert fall.
    Så her blir det en kveld med pledd og strikketøy i sofaen og selvfølgelig tente lys :)
    Ønsker deg en strålende kveld!

    Så bra at du formidler samfunnsengasjement! Det har jeg sansen for. Tommel opp :)

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  4. Koselige bilder! :)

    Her har det vært regn og høstvær noen dager, men i dag var det sommer igjen, og det var veldig godt! :D

    Håper frøkna vil trives på skolen!

    V. :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate