mandag 28. oktober 2013

Vakre negler, vakre ting.

Hei!

Høsten er egentlig ganske deilig; en god kopp te, deilige strikkegensere i ull og innekos.


I dag har jeg vært hos Georgiana igjen som jeg har ett samarbeid med, den flinkeste og dyktigste negedesingeren i Haugesund!

Jeg har skrevet om henne før i desse innleggene:



Hun er superdyktig og ikke minst rimelig! Det koster kun 400 kr(!!) for negler hos henne. Noen lurer på om det kan være bra når det er så billig, så det er viktig å få frem at den gelen hun bruker er veldig god og det er en gele som de fleste bruker uansett om de tar 400 eller 900 kr for neglene.


Du betaler heller ikke noe ekstra for pynt, blomster og diamanter. Alt du ønsker til 400kr.
Jeg syns det er superbra!


Er veldig glad for samarbeidet med Georgiana, jeg som aldri har vært noen negledame men er nå helt hekta. 
Det nærmer seg jo julebordsesong, og for min del min egen 30 årsdag! Da tenker jeg Georgiana skal få utfolde seg skikkelig med glitter og glamour! Gleder meg :)

Georgiana holder til i gamle Gildebygget på Norheim, på Shape treningssenter og kan kontaktes per sms/tlf :
462 47 039

Nå er det tid for trening!

Ha en fin kveld.

3 kommentarer:

  1. Mmmm det är så skönt med nya naglar. Jag är ju otroligt lat med att komma iväg & fixa mina, blir väl till jul ;)

    Kram & fin kväll till dig

    SvarSlett
  2. Misunner alle som har nydelige negler, i min jobb er det bare å drømme. Må til noen falske av og til når det er noe ekstra som messer, fest..mm.
    Hi hi . Datteren min har drømme negler, de er så morsomt for hun går på elektro og jeg har veddet på at hun må klippe sine ned....tenk å koble ledninger med disse lange neglene:)) klem Ann Elin

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate