fredag 11. oktober 2013

En svart og en rosa sløyfe i oktober

Hei!

Denne dagen har gått i ett med avtaler og kjøring. 

(Favorittvesken som jeg fikk av mine snille søstre til 30 årsdagen er med).

Som jeg skrev om i dette innlegget så har jeg begynt å få ordnet neglene mine hos dyktige Georgiana på Shape trening og velværesenter. Hun er virkelig superflink, og jeg er kjempe fornøyd!


Siden det er rosa oktober og brystkreftmåned så ble det en liten rosa sløyfe på venstre hånd og en sort på høyre. Små og lekre detaljer på fransk manikyr. 


Georgiana har ett fint kontor inne på Shape, og det er gøy å høre at flere av dere lesere fra bloggen har vært der å fått lekre negler :)
Du kan sjekke ut Facebook siden hennes for timebestilling:

Jeg hadde også ett møte med Gosia i dag, hun er personlig trener og massør på Shape, og jeg gleder meg til å se hva vi kan få til. Shape trening og velværesenter er virkelig ett treningsenter som har ALT! Jeg begynte å trene der for ca 1,5 år siden, og kan ikke få skrytt nok. Og jeg hørte rykte i dag om at de også skal få vippe extensions! Oh glede! 

Nå tar det visst helt av med skjønnhet og velvære her på bloggen, men ikke fortvil; i morgen blir det ett spennende interiørprosjekt. 


Det har vært ett nydelig vær, og det er virkelig inspirerende med de flotte høstfargene! Jeg har vært i Etne for å hente Elena, hun har hatt høstferie der og det var så godt å få henne hjem igjen. Nå har vi spist middag og ungene er i seng, og jeg skal kose meg med "The Voice".

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate