onsdag 16. oktober 2013

Kubus bowl og interiøroppdrag!

Hei!
I dag har jeg vært så heldig å få jobbe med noen interiøroppdrag. Jippi! Jeg kjenner at det er så gøy å få lov å hjelpe andre med ideer, inspirasjon og interiørglede.
IKEA har en genial Pinteres konto som heter : IKEA Family live. Og der er det genialt å surfe gjennom bildene for å få nye ideer, eller bare bli inspirert med tanke på fargekombinasjoner.


Bildevegg-inspo <3 p="">

Klassisk pent:


Denne stua er bare fantastisk!


Genial kombinasjon av gamle møbler og moderne lamper.


Naturlig rent og koselig.


I morgen blir det hjem til en kunde og se hva vi kan få til. Jeg har fått lov å ta med kamera, så satser på en update i morgen kveld.

Og helt til slutt:


Jeg har en Kubus bowl i lysgrå om noen er interessert i å kjøpe; send meg en mail på siljehusebo@gmail.com

Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Her er det mye fin inspirasjon...Jeg har også jobbet med et interiøroppdrag i dag for en trivelig familie. Vi har en fin jobb vi 2...hi hi klem Ann Elin:)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate