tirsdag 15. oktober 2013

Moose on the loose i gangen!

Hei!
I dag har jeg hentet pakke på posten og fikset litt opp i gangen. Jeg har virkelig for mange sko! Kanskje på tiden med en bloppis snart?

I posten kom denne karen:
Mr. "Moose on the loose".

Jeg ble nemlig kontaktet av daglig leder for Hegri Møbler.no som har en nettbutikk med barnemøbler, og etter å ha sjekket den ut deler jeg gjerne
gode tips videre :)

Jeg syns disse møblene var utrolig fine designmessig,og møblene beskrives med: 
Hegri leverer funksjonelle, spennende og moderne møbler med fokus på barn, læring og unikhet.



Her kan jo barna både kravle på/ over, sitte på leke med og lære av. 

I tillegg har de jo ett design som passer inn i ett moderne hjem vil jeg si.
Gøy med litt artige detaljer i interiøret, det er med å gi det ett personlig preg syns jeg. 



Jeg har nå hengt opp "Moose on the loose" ( som jeg fikk sponset) i gangen, var den ikke fin?

Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Sykt kul! Kjenner at vi også trenger ny knaggrekke;)

    SvarSlett
  2. Den var helt herlig! Gøyalt og lekent innslag. :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate