fredag 26. mars 2010

Påskestemning?

Lurer på om vi får det her i huset jeg??
Jeg liker nemlig IKKE gult, så hva pynter man med da?
I formiddag var jeg en tur ut, og var innom en butikk som heter  "Stjernedryss". De har blant annet Lisbeth dal osv.. Der fant jeg ett kjempe fint påske-egg.
De hadde også skilt med tavle på, til å sette for eks i en blomsterpotte:

Og som vanlig fant jeg mer, ett søtt stativ fra Kid:

Tenkte å ha ett par bilder og noen postkort. Det kostet bare 49kr, ett kupp ;)

Prinsen er litt skeptisk i dag..

Men like nydelig!!!

3 kommentarer:

  1. Ikke jeg heller Liker ikke gult. Men kan lage en kvist med forskjellige egg på? I andre farger? I alle de fargene du har i huset eller de du liker?

    Trenger ikke pynte til påske. Det er jo så 70 talls. hehe.. Iallfall de gule påskegardinene og gule påskedukene!

    Du har det så UTROOLIG koselig i heimen du vennen.

    Og lille skeptiker er like nydelig UANSETT hehe..

    SvarSlett
  2. godt vi er flere. hihi
    De hadde utrolig mye fint på kid faktisk, som også ikke var gult, deriblant egg. Så får ta meg en tur der igjen.
    Gåsunger er jo fine grener, kan ut å se om jeg finner noen.
    Storklem!

    SvarSlett
  3. Skal sende ut Kaare og Ingrid og finne gåsunger jeg, i morra. Og jeg skal på Kid! Lønner seg sikkert å gå på kidd sånn siste virkedagen før helligdagene da har de GARANTERT halvpris på ALL påskepynt.

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate