torsdag 26. april 2012

Vinneren av BoligPluss konkurransen!

Hei!
Da har jeg trukket en vinner av 1/2 års abonnement av BoligPluss. Og den heldige vinner, blant 99 lodd, ble..


True Random Number Generator  
Result:
89Powered by RANDOM.ORG




Gratulerer til Hilde, med bloggen "Drømmer om hus og hage".Send meg en mail på siljehusebo@gmail.com
Her regner det i dag, og jeg skal rydde vekk julepynten. Hehe, merkelig følelse å stå opp til julepyntet stue, men nå vet jeg iallefall hvordan vi skal ha det denne julen. Jeg fikk god hjelp av Anita, som rotet frem masse fin julepynt fra lagret sitt. Takk Anita!  
(Fine stjerneskålen i sink, som var full av pepperkaker i går før ungene fikk øye på den hihi).

Jeg skal på kveldsvakt i dag, tidlig i morgen og så er det bare å tøyle nervene før Bloggtreffet på lørdag! Jeg gleder meg masse, men det er jammen litt nerver også! Vi skal være på Ølen Møbel fra ca 13.30 og utover, og butikken har åpent som vanlig, så om noen er i nærheten så er det bare å være med å shoppe! :D
Ha en flott dag!

6 kommentarer:

  1. Grattis!
    Gleder meg til lørdag!
    Men blir lite shopping...

    SvarSlett
  2. Hei Silje! Så mye spennende som har skjedd på bloggen din siden sist jeg var i blogglandia:-) Så morro med repotasje da - da vet jeg hvor min juleinspirasjon kommer fra i år!! Kos deg glugg ihjel på bloggtreff i den fiiiine butikken og fin helg til deg og dine, klem fra Karlotte.

    SvarSlett
  3. Hei Nabo:) Vil bare si at jeg synes at du er veldig flink, og at det er koselig å følge bloggen din- selv for meg som ikke er bitt av interiør-bølgen. Alltid spennende å se hva kreativiteten din har satt i sving. Ses snart! Klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate