torsdag 5. april 2012

Loppefunn!

Hei!
Så var det slutt på solen og regnet er atter på plass. 
Men men, da blir det iallefall bollebaking i dag, etter Elenas ønske.
I går var vi rundt på forskjellige bruktbutikker, ikke på jakt etter noe spesielt men det er alltid gøy å kikke.
Jeg fant en kul lampe til 30 kr, og har allerede fått den opp på veggen. *effektiv*


Lyspæren er fra Clas Ohlson.


Siste fridagen min i påsken dette, før jeg går på jobbehelg. Så god påske, nyt fri dere som har det. :)

13 kommentarer:

  1. Eg har akkurat lik lampe fra bruktbutikken vår her i Odda, og vittig, eg betalte og 30 kroner for mi.
    Kult med den store lyspæra i, det var ein god idè!
    Ha ein finfin påske
    klem Linda:-)

    SvarSlett
  2. den lampen var utrolig stilig! passet perfekt inn hos deg!

    SvarSlett
  3. Kjempefin lampe!

    Akkurat sånn jeg håper å finne. Helt to ;)
    Fin påske!
    Siw

    SvarSlett
  4. Så kul lampe og så rask montering hi, hi.
    Du er så flink Silje -får ting gjort og fint blir det også ;)
    Nyt påskedagene sammen.
    Påskeklem May Helen

    SvarSlett
  5. O la la for et funn!

    Den er kjempe kul!

    Klem

    SvarSlett
  6. SUPERLEKKER!!!!!!!

    Gla påsk:)

    Klemmer*

    SvarSlett
  7. Fantastisk!! Herlig med ting som er nesten gratis =)
    Jeg føler virkelig med deg som må jobbe, men røde
    dager gir vel ekstra innkomst?? Det kan du jo bruke
    på innkjøp av noe lekkert =)

    Vi hadde tenkt å kjøre nordover, til mamma og pappas
    hytte på Oppdal, men hva ere vel nydeligere enn solfylte
    dager på balkongen her i hovedstaden?

    Fine tanker til deg!

    Jippi; Ane

    SvarSlett
  8. Veldig kul lampe! Har kikka litt på de store pærene.. Ganske stilige!
    God jobbehelg til deg! Her skal vi prøve å finne på noe.. Skulle vært på besøk hos noen på en hytte i morgen, men der var det blitt sykdom.. så det er avlyst.. og unga er lei av å bare være hjemme etter snart en hel uke nå..

    SvarSlett
  9. Så KUL lampe!!
    Gøy med loppis:)

    SvarSlett
  10. Oj... Så kul. Du er en mester i å se potensial. Denne hadde jeg gått rett forbi. Pæra gjorde susen.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  11. Så lurt da, har gått forbi en del av de på loppis, men der gjør jeg nok ikke en gang til:)
    God påske til deg og dine!
    Klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate