lørdag 14. april 2012

100% Lin! Lage servietter og duker selv!

Hei!
Husker dere jeg tipset om billig linstoff på Ellos i dette innlegget? 
Vel, i går fikk jeg det i posten, både hvitt og svart. Så i går kveld satt jeg å rev opp lintøy. :)

Det svarte har blitt til lintøyservietter og en løper, og fremdeles har jeg mye igjen!
Det hvite stoffet skal bli to puter, en løper og en stor duk. Duken har jeg allerede fått på bordet, og det ble veldig fint!


Tøffesten gutten! Caspian har vært hos frisør i dag, og fått ny kul sveis!



Jeg liker at kantene er litt rufsete og ser litt slitt ut, men jeg skal sy en kant rundt slik at det ikke rakner.
Derfor rev jeg istedet for å klippe. 
Her ser dere det svarte lintøyet:



Senere i dag kommer DIY-innlegget om stuebordet, så stay tuned!

Og sist, men ikke minst, tusen takk for alle de fine kommentarene og lykkeønskingen i forbindelse med Boligpluss finalen! 

Ha en solrik dag!

16 kommentarer:

  1. Kjempetøft :D
    Lin er jo så fint :)
    Små gutter ser så voksne ut etter en tur hos frisøren, er det ikke rart? ;)

    Ha en fin helg og gratulerer med finaleplass :)

    SvarSlett
  2. Tjo hei!
    Jeg var også å kjøpte meg linstoff i går, men det var til "liftgardiner", må bare mote meg opp til å finne fram symaskinen... Jeg er ikke noe særlig glad i å sy, som du sikkert skjønner ;-)
    Det sorte linstoffet likte jeg veldig, veldig hm... må vel inn på Ellos en tur da ;-) Takk for tipset.

    Nyt resten av helgen!

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  3. Gratulerer med finaleplass...
    Utrolig stilig med lin...
    Ha en fin helg
    klem

    SvarSlett
  4. Så utrolig tøft!

    Gratulerer med finaleplassen i boligpluss, og de beste ønsker for helgen! :)

    SvarSlett
  5. knallfin gutt!!
    Veldig stilig med de linserviettene med røff kant!

    SvarSlett
  6. Så flott det ble, jeg kjøpte og masse lin for noen uker siden, ikea hadde lin til 39 kr meteren :)) Så da var det bare å hamstre:))
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem
    Tone

    SvarSlett
  7. Så stilig!
    For en søt gutt!
    Hvor har du forresten kjøpt bestikket?!
    God helg
    klem Hege

    SvarSlett
  8. helt underbara servetter och färgen är så himla fin! Längtar till DIY inlägget kommer upp. kram Sabina

    SvarSlett
  9. HERLIG!! Flinke deg! :o)

    ....også SÅ tøff sveis på nydelige prinsen da!

    Ønsker deg en herlig helg!

    Stor klem!

    SvarSlett
  10. Lovely photos and lovely boy :) Greetings!

    SvarSlett
  11. Så flott duken ble! Tøft med den rufsekanten!

    Og gratulerer så mye med finaleplass hos Boligpluss!
    Så gøy! Lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  12. Har vurdert å bestille noe lin selv og sy litt. Er jo billigere enn å kjøpe ferdig sydd! Det ser kjempefint ut det du har laget. Lykke til med å bli blogger for boligpluss, jeg skal stemme på deg:) Ser du prøver deg med sag, hammer og bor...har vurdert å gjøre det samme. Så slipper jeg å mase på mannen hele tiden...hehe...

    SvarSlett
  13. Så kjempesmart å bruke det til å lage servietter! :) Det var jo bare sååå lekkert! :) Nå må jeg inn å bestille - tusen takk for tipset :)

    Ha en herlig lørdag :)

    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  14. Takk for tips. Og den lekre duken da! :)
    Har noen syprosjekt liggende selv. Har noen puter som skal sys, og liftgardiner til kjøkkenvinduene skal syes av et par lingardniner jeg har til overs av stuegardinene. Må bare rote frem maskina først. Og det tar litt tid.. ;)

    Ønsker deg en lekker lørdagskveld. Klem

    SvarSlett
  15. Hei:)

    Har hatt så lyst å laga linserviettar sjøl, så når eg såg innlegge ditt og va innom ølen møbel blei eg så inspirert:)
    Va inne på ellos.no å kikte, det svarta linstoffe du best der, såg så fint ut på bildene dine..de såg ikkje så bleiksvart ut og hardt, fargen såg mer behagelig ut te vær svart..:p va de linviole du best? :)

    klem renate kringle;)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate